Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2009

Av Pauline Johansson - 31 december 2009 18:52

Lockat hår   


   

Kofta från ginatricot  

Guldleggins från ginatricot

EdHardy "tröja/t-shirt" från ???


Det är min nyårs autfitt !  

Av Pauline Johansson - 31 december 2009 13:59

Idag är det nyårsafton och jag måt fin fint !

Förra åren hade man influensa och det var inte mycket att fira med men men..

Nu  har vi laddat upp med en massor av raketer !

Har inte riktig koll om vad som kommer att hända idag fast vi får väll se senare, men det är en grej jag vet är säker och det är att vi kommer att göra våran "spanska" trandition som går ut på att man äter en vindruva på varje klockslag inann tolv slaget. Jag och mamma kommer ätt äta hummer *mums*, det är inte speciellt ofta man får göra det?


Hej då vi skrivs väl nästa år  

Av Pauline Johansson - 31 december 2009 13:41

Hej Hej !


Nu har jag äntligen fixat en ny blogg min gammla var så ful och skruttig :S

Det var tackvare Nicole som jag bästemmde mig att starta den här nya :D

Kolla in Nicoles blogg jag tror den heter www.myliiifebelike.bloggplatsen.se ?


Och har kommer lite örongodis    

Lady Gaga - Bad Romance

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards