Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 31 januari 2010 20:25

Hejjs!

Idag slutade det med att min blogg bev full ändå ?

Hehe Wierd? Vi åkte till Skäris åt lunch pappa kom vi strosade omkring sen åkte vi till IKEA handlade två möbler (till Deninas rum), Lådor och en massa andra grejjor :D Men nu måste jag städa KAOSET (mitt rum)..

Sen får man säkert ta det lugt ett tag   

Så nu får man nog skynda sig med att stänga av datorn, i alla fall innan mamma märker något, puss på er !

     

Av Pauline Johansson - 31 januari 2010 11:42

Hallojj!

Ennu en dag som är oplanerad...

Jag har så himla tråkigt, har verkligen inget att göra :S

Kanske går ner till mamma och kollar på Robinson finalen igen det är ju repris :/

Näej eller så jag gör mig i ordning och så får vi väl se...

TRÅKIGT! Nej ta dig samman nu Pauline, skriv om  något possetivt :)

Okej skriv det första son kommer upp i ditt huvud!

Kissie

godis

groda

ikea

nalle

fluga

gris

iphone

De var ett par grejer som tydligen flög runt i min skalle   


  


Av Pauline Johansson - 31 januari 2010 09:53

God margon alla mina små sömntutor!

Gick ni och la er sent igår ? Jag la mig inte så speciellt sent tror kolckan var om kring 23 tiden, hehehe...

Tycker ni det var rätt att Hans vann Robinson !?

Nej han borde inte ha vunnit häldre Jimmy, håller någon med ? De sägs att Robinson inte kommer fortsätta? Typ för att de inte har tillräkligt med tittare :(

Skriver mer om en stund..

  

Av Pauline Johansson - 30 januari 2010 19:52

Det här blir det sista inlägget för idag :)

Idag har det varit en tuff dag, för mig ialla fall :S

Är super trött...

Man nu ser jag fram emot Robinsson finalen :D Som börjar om ~3 minuter...

Ska börja klä på mig pyjamasen och gå neråt ;)

Måste bara bäretta att mamma börjat skriva smileys i sms:en!

Haha rätt överaskad   

Men nu ska jag gå.. God Night!


OBS!

 

Glöm inte att rösta på omröstningen på sidan om! :)

.

Av Pauline Johansson - 30 januari 2010 18:32

 

DAGENS LÅT

 

 

Av Pauline Johansson - 30 januari 2010 15:57

Tjena !

Har precis kommit hem har varit och handlat :)

Men sen så kom jag att tänka på hur folk kan missköta sig ?

Kolla runt på google och så hittade ett par bilder   

 

Att man kan göra så här mot sig själv ?

Fy fan! Förstår knappt att folk missköter sig själva... Ta hand om er?  

Men nu ropar de, ska hjälpa till att skära grönsaker :)

Det kanske inte passar just det här inlägget. Men idag till middag blir det..Tacos! Skriver troligtvis mer senare, Pusspårumpan!


Av Pauline Johansson - 30 januari 2010 13:37

Hej nu är man tillbaks från en inte så lyckad tunering :(

Vi gick inte vidare, så synd...

Men nu är man hemma dushad och  klar :) Superduperskönt! Hihi, mamma och pappa ska på bröllop så jag och nina har två "barnvakter" brosan och Cassie :)

Skriver senare nu ska man vara lite random och kolla in andras bloggar och så blir det väl att man besöker fejjset, Kramar!


  

Skapa flashcards