Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 30 januari 2010 07:45

Godmorgon!

Gick upp halv 7 idag vi har fotbollstunnering   

Vi måste gå om 5 minuter! Vi har rätt bråttom jag tror inte att de tycker att det är okej att jag sitter här men det får dom räkna med :D

Skulle igentligen säga att jag inte kommer att blogga så mycket eftersom att jag kommer att komma tillbaks sent :S

Men ska försöka mobilblogga :) Det är rätt svårt men ska försöka :)

.

Av Pauline Johansson - 29 januari 2010 19:58

Två minuter kvar till "Let's Dance"

AJ!

Av Pauline Johansson - 29 januari 2010 18:02

Gissa vad som hände mig idag på ridningen?

Ajuste.. Jag ramlade av ! AJ! Red Ashfield barbacka (utan sadel)..

Det gjorde skit ont och hade blod i helan fejjset men det är väl sånt man får leva med ? Som man brukar säga 99 gånger kvar till man är proffs, men nu måste jag kila ska äta på Passione.


  

ASHFIELD

 

Puss på er!

Av Pauline Johansson - 29 januari 2010 07:31

Godmorgon Godmorgon mina söta läsare :)

Nu hinner jag äntligen morgonblogga.

Idag ska jag gå i skolan,, vilken nyhet? Sen ska jag gå hem byta om och sedan till stallet :) Jag vill typ ha Sean eller nån?

Är det någon mer en jag som ska kolla på "Let´t Dance"?

Måste sluta heirå

  

Av Pauline Johansson - 28 januari 2010 19:52

Cha Cha, Nu sitter man och kollar på "Halv åtta hos mig" :)

Så börjar snart "Robinson" fattar inte hur de tänkt? Det krockar ju med "Glee" ? Skumt men nu ska jag stänga av datorn och klä på mig min pyjams :D

Skrivs i morgon :)  


GOD NATT!


-

Av Pauline Johansson - 28 januari 2010 18:24

VECKANS FRÅGA!

 

Hur ofta besöker du min blogg?

 

1. Varje dag

 

2. Inte så ofta

 

3. En gång i veckan

 

4.Inte varje dag men nästan

 

5. Det här var första gången

 

Av Pauline Johansson - 28 januari 2010 18:13

Hejjs! Idag har jag varit i skolan, såklart :)

Sen åkte vi till skärholmen... Mamma skulle göra sina naglar fina :D Hihi!

Sen kom pappa och då åt vi middag och shoppade lite :) Jag handlade en kofta som jag faktist köpte själv, *stolt* 










Men nu är jag hemma så jag tänker ta mig tid att blogga :)

Det hände en grej idag i skolan som kanske var lite obehagligt, i alla fall för mig vi skulle åka skridskor och så blev det ett bråk mella ett par tjejer (nämner inga namn vet inte om det är okej)... Men nu måste jag ta en alvedon igen :S

Vi ska boka tid hos optiker, eftersom att mina glasögon inte ger någon som helst efekt. Har så ont i huvudet att det känns som om man vill kräkas *snyft*

Jag skriver säkert mer i kväll BAY


  

Av Pauline Johansson - 27 januari 2010 21:23

God natt mina snälla läsare!

Nu ska jag kolla klart på "Andra Avenyn" och sedan gå och lägga mig :D

Är det någon som har kollat de senaste gångerna, gud så hemskt !

Men nu kan jag inte forsätta skriva heirå :)

Ovido - Quiz & Flashcards