Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 27 januari 2010 17:46

Hellu idag har jag varit med Jennifer :)

Och efter skolan gick vi hem till Maria eftersom att jag och Jennifer är röster till hennes film    Men sen gick jag och Jennifer till C precis då ringer Denina och säger att jag ska äta :S 

Så nu är Jennifer uppe i kulturhuset och väntar tills  hennes dans börjar...

Och kom igen nu ! Vill ha frågor att svara på...

Skriver senare

     

Av Pauline Johansson - 26 januari 2010 19:24

 

Take a breath, take it deep
Calm yourself, he says to me
If you play, you play for keeps
Take a gun, and count to three
I’m sweating now, moving slow
No time to think, my turn to go

  And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger


Say a prayer to yourself
He says close your eyes
Sometimes it helps
And then I get a scary thought
That he’s here means he’s never lost

As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late too pick up the value of my life


Av Pauline Johansson - 26 januari 2010 18:15

Hejjs, nu får man äntligen en liten stund att blogga :)

Jag har haft det rätt jobbigt eftersom att jag har sjukt mycket huvud värk!

Jag hade idrott och glömde sätta på mig mina glasgögon, inte bra Pauline...

Och så glömde jag dom i skolan så har inte haft dom på hela dan :(

Så nu har man tagit en alvedon brus, Inte så god men det e okej inte så att man spyr men nästan :(

  

Men med en bit choklad går smaken bort :)


          

Av Pauline Johansson - 26 januari 2010 16:30

Är han inte gullig ?

Jag är hans 1# fan :)

  

Och sen en liten video :D

-

Av Pauline Johansson - 25 januari 2010 20:01

VAR ÄR ERA KOMENTARER?

 

 

Det är MYCKET roligare att blogga om ni komenterar! :)

Av Pauline Johansson - 25 januari 2010 19:42

Ja som ni ser så står det i rubriken att jag inte hinner, jag hinner knapt med att blogga men jag gör absolut mitt bästa!

I alla fall, imorgon ska vi ju börja spela in vår Snövit pjäs/film..

Så jag har börjat förbereda med troll-öron och videokameran vi ska spela in med :) Sen ska vi ju göra en film på svenskan oxå men vi börjar nog inte filma i morgon eftersom att jag inte har någon svenska imorgon :S

Men nu är det mys dags i soffan så ska gå nu men glöm inte att fråga något på veckans fråga håller på till på söndag, måndag-söndag :)

kramar från mig!

:S

Av Pauline Johansson - 24 januari 2010 19:44

Inte så mycket bloggande idag :S
Eftersom att man har haft det ganska fullt upp...

Först träning klockan 9:00 sen gjorde jag lunchen som typ tog en timme,

sen kom mormor och morfar a typ min dag fast mycket stressigare...

Men nu ska jag gå och kolla på tv och vid 21:00 kommer "Johan Falk" serien :D

Så jag säger GOD NATT nu :)

Ska bli bättre på att uppdatera! *skäms* hehe...

God natt puss !   

Av Pauline Johansson - 23 januari 2010 14:31

Cha Cha!

Idag ha jag/vi varit i stallet :)

Jag red Ashfield.. Fett trög! Aja nu ska jag göra mig i ordning eftersom att David tävlar klockan 15:00 det vill man väl inte missa?

Skriver mer i kväll, kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards