Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 22 januari 2010 14:59

Hellu !

Nu är man hemma ifrån skolan och klätt på mig ridkläderna :D

Roligt att Cassie ska med  

Hehe skriver mer senare.

Är det någon som kommer att kolla på "Let's Dance" ?  Föratt det kommer jag att göra jag kommer nog att rösta på hmm... Mattias eller Claudia (Stavning)?...

Aja börjar bli lite stressad så jag kommer att stänga av datorn nu :S


Pussar <33


Av Pauline Johansson - 21 januari 2010 18:49

Nås på mobilen ska följa med Denina på karaten :/


KOMENTERA??

Av Pauline Johansson - 21 januari 2010 17:01

Tjenixen!

Nu har man kommit hem ifrån Jennifer...

Sitter i köket och bloggar eftersom att jag måste hålla koll på makaronerna jag har fått ansvar för  ;) Mamma kommer hem alldeles strax hem och då tror jag nog att vi ska äta :)

Och föresten om ni har försökt ringa mig och lagt på eller något för att det är en röst som sjunger så hade ni kommit rätt, min mobil är gjord med en låt i börja den sjunger typ: This is a magic number.. Blablabla :) Så att ni vet.

Men nu måste jag " ta tag i " makaronerna :)

Pusspårumpan !

 

  

Av Pauline Johansson - 21 januari 2010 15:40

Hellu! Nu sitter jag hemma hos Jennifer och vi kollar runt på datorn ;)

Efter skolan var vi en stund med Jemie och Golan   

Vi åt pizza och satt i biblan och babbla... Det var skiiit kyl :)

Men nu ska jag och Jennifer spela "Svarte Petter" Hehe och alla vet ju att jag kommer att vinna !? Jag uppdaterar mer senare.

Bay, Bay :D

Av Pauline Johansson - 20 januari 2010 21:53

God natt mina "små" läsare nu är det sängdags ;)

Var det någon som såg "Andra Avenyn" ? Så himla hemskt!


God natt så uppdaterar jag mer i morgon :D

Av Pauline Johansson - 20 januari 2010 16:40

Hej svejs !

Nu är man hemma man har ätit och nu är det utgång igen :) Ska på ett möte med SUR (salems ungdoms råd)...

Så vi ska hämta upp Vanessa nu så lämnar mamma mig på fritidsgården, Bay Bay

Av Pauline Johansson - 20 januari 2010 08:31

Hejjsan, nu har man morgon bloggat ;)
Kul men har lite bråttom ska gå om 10 minuter..
Idag har jag men mig min fina mobil :D
Här är dagens autfitt !
  
Med ett par lackleggins :)
Nu måste jag gå uppdaterar mer sen hej då !  

Av Pauline Johansson - 19 januari 2010 19:34

Hej!

Mobilen kom tillslut! Är hur glad som helst!

Men måste ha iTunes för att kunna ha låtar, men det kostar typ pengar?

Jag vet inte är det någon annan som vet? Behöver veta..

Annars får man väl vänta tills att pappsen kommer hem han kan väl hjälpa till :D

Imorgon har jag sovmorgon så jag hinner troligen morgonblogga :)

Men nu har "Halv åtta hos mig" börjat så ska nog spriga neråt ;)

Så jag säger god natt nu GOD NATT   




Skapa flashcards