Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 19 januari 2010 14:48

"KISSIE SKA FÅ FETA SILLISAR"

-

Av Pauline Johansson - 19 januari 2010 14:32

Var är era komentarer?

Det bli roligare att blogga om ni komenterar   

Av Pauline Johansson - 19 januari 2010 14:28

Hejjsan!

Idag skulle jag fått min nya mobil men den kom inte :(

Pappa ringde och då sa de att den på väg och att den kommer senast på trosdag!

Aja men annars har det varit en soft dag ;)

Åt prcis en bulle, as goda.

Uppdaterar mer senare, Adjöken :D

Av Pauline Johansson - 18 januari 2010 19:41

Nu så ska jag sart sätta på mig min pyjamas och lägga mig och gäsa på soffan ;)

Kanske hinner man kolla på "Halv åtta hos mig" :)

Aja God natt så skriver jag imorron  

Av Pauline Johansson - 18 januari 2010 17:14

Hejsan hoppsan !

Nu har jag och Jennifer kommit en bit på våra bullar :S

Det gick inte så bra eftersom att receptet på internet var fel! Å...

Men sen kom hjälten, MAMMA!

Vi sprang precis upp och hanlade lite mjöl ;)

Men, men sånt är livet...


Jag skriver senare hej då!

Av Pauline Johansson - 18 januari 2010 16:04

Hejsan!

Nu bakar man bullar med ingen mindre en Jennifer :D

Kanelbullar såklart !  

Uppdaterar mer senare!

Heirå!

Av Pauline Johansson - 17 januari 2010 18:19

Hej har inte hunnit skriva idag eftersom att det varit strömavbrott och sen vid ett åkta jag men Golan och Diana till stan, olan skulle ta hål i läppen men det var stängt :( Vi åt på Donken.. A och så gjorde vi en massa andra saker :)


Igår blev det inga bera bilder eller videos det var as mörkt :S

Och så var det en anonym som undrade vad jag fått :)

Men en del saker tänker jag inte skriva på bloggen :S

Jag fick kläder, pengar, choklad ,Rosa hörlurar,strumpor och en del mer saker jag inte vill skrivahär..


...

Av Pauline Johansson - 17 januari 2010 10:00

Ny fixade naglar ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards