Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 16 januari 2010 20:45

Hej fortfarade fullt med folk här hemma var tvungen att andas så jag satte mig här :D Väntar på Rebecca behöver visa en sak...

Lenny! Haha roligt inlägg   

Har inte hunnit att ta några bilder men hoppas att ni inte bli för arga :S

.

Av Pauline Johansson - 16 januari 2010 18:45

13 år idag !

 

 

 

Av Pauline Johansson - 16 januari 2010 09:43

Hej alla små läsare!

Idag fyller jag 13 år!  

 

 

Så att jag kommer inte skriva så mycket idag :S

Men imorgon komer nog en hel del bilder och vidiosar *hoppas*

Av Pauline Johansson - 15 januari 2010 18:28

Nu är man hemma igen, har dushat och väntar bara på att maten ska bli klar :)

Av Pauline Johansson - 15 januari 2010 14:45

Hej du :)

Idag är det fredag! Och imorgom är det min stora dag!  

Hihi, ja tur att man inte går in skolan...

Men nu är jag med Jennifer, vi är en liten stund innan jag åker till stallet.

Sen ska man väl hem kolla på Let´s Dance och sen gå och lägga sig XD

Då blir det fortare morgon, är det någon som gör som jag ?

Ska bli bättre på att uppdatera :S

Pusspådig!

Av Pauline Johansson - 14 januari 2010 17:39

Nu har Jennifer gått hem och man har käkat wook  (Han säger mums mums)

Aja pappa kom hem i natt :P Märkte ngenting...

Har också hämtat min *** = Videokamra   

Vi har en uppgift i skolan och det är att göra en "film" så jag ska filma.

Men det blir skojigt! Vi är uppdelade i grupper, jag med Nikki och Emelie.

Vi är nästan färdiga :) Men det ska bli spännade och se vad dom andra hittar på.

En sak till :) 

GRATTIS NIKKI 14 ÅR !

Av Pauline Johansson - 14 januari 2010 15:48

Hejsan!

Just nu sitter jag med Jennifer   

Skrev inte så mycket igår eftersom att vi kom hem rätt sent :S

Adios ;)

Av Pauline Johansson - 13 januari 2010 19:05

Hej, kom precis hem ifrån stallet. Har inte ätit något så mamma håller på att fixa middag... Amelie och jag har tänkt på att bli skötare, fast på samma häst :)

Låter de kanse som en bra ide? Jag skulle tycka det vore as kul :D

Men vi får se... Man måste vara där 2 dar i vecka, utöver dom dagar man rider:S

Och när vi satt och kolla på en lektion så fick jag ett sms från hadlarn...

Det stod att jag kunde hämta min *** från panda försäljningen :)

Gud det har tagit "år" innan *** kommit ! *suck*


Skapa flashcards