Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 13 januari 2010 07:44

Ska till stallet med Amelie och Denina efter skolan  :)

Jag och Jordan...  

Av Pauline Johansson - 13 januari 2010 07:42

God morgon, åhh jag hatar att vi ska börja så här tidigt, men nästa vecka är det vi som har sovmorgon ;)


Rösta på min design !?

Av Pauline Johansson - 12 januari 2010 19:33

Varför måste man gå upp så tidigt!?

Jag blir så trött, varför måste man vara i skolan klockan 8:00? kan man inte börja typ 9:30?

Jag har redan fått röster, Fortsätt så :D

Men nu är det dags för halv åtta hos mig.

Amelie jag har försökt ringa dig men du svarar inte? Det går bra vi kan åka till stallet efter skolan i morgon ;) Ska vi ha med oss grejer eller ska vi gå dit som vi går till skolan? Ska försöka ringa dig igen nu men annars kan du smsa (har precis fyllt på) :)

Av Pauline Johansson - 12 januari 2010 18:35

jag har tänkt över min design och kom fram till att ni får rösta om det !


Den här?


Eller den gamla?


Kom igen nu med era röster!

Det håller på veckan ut söndag ;)     

Av Pauline Johansson - 12 januari 2010 17:33

Hej Allihopa :)

Idag var det första skoldagen på terminen, Det var en hyfsad lung dag inte så lång vi slutade 13:40.

Sorry att det dröjde att skriva men har haft fullt upp, skolan+Jennifer  :D

Men ska försöka börja skriva mer...

Det var mer inlägg förut men då gick vi ju inte i skolan.

David om du läser det här så skulle jag bara säga att jag inte hade pengar på mobilen..Om du undrar...


Jennifer har skapat en blogg också :)

www.zebroe.bloggplatsen.se ! Besök!?


Hej då ;)



...

Av Pauline Johansson - 12 januari 2010 14:32

Kommer skriva senare idag :S

Ovido - Quiz & Flashcards