Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 12 januari 2010 14:26


Av Pauline Johansson - 11 januari 2010 19:32

Hej mina läsare!

Idag börjar halv åtta hos mig som jag ser har börjat så nu måste man rusa ;)

Är det någon mer som kollar på det ?

Av Pauline Johansson - 11 januari 2010 14:50

Här kommer lite av kläderna jag och mormor köpte ;)

  

T-shirt 99:- från Ginatricot


  

Lackleggins 149:- från Ginatricot


  

Tights 69:- från Lindex


  

Tröja 599:- från Topshop


Det var min lilla shopping idag :D

Av Pauline Johansson - 11 januari 2010 09:40

Hej har inte bloggat idag eftersom att jag åkte till mormor och morfar väldigt tidigt (gick upp kvart i sju) *Sukar*

Jag ska ju shoppa med mormor...


GRATTIS VANI!

Vi kanske ses senare idag ? :D


Kommer att skriva när jag kommer hem sen idag runt tre-fyra :)

Fråga frågor till frågestunden? Det tar slut idag klockan fem. Hoppas att jag kommit hem !


Nu ska jag lässa kissies blogg och sen ska man väl börja klä på sig ytterkladerna.

är det någon som vet vad som hänt med Dessies blogg ?

Det är typ fakkad nu, är det någon som har en aning säg det ? Skumt ?



Hej då !



Nedräkning: 5 dagar kvar ;)


Av Pauline Johansson - 11 januari 2010 07:42

Svaren och frågorna ifrån fråge stunden :)

 

Favvo låt ?

Lady Gaga - Bad Romance
 

favvo fotbollspelare?

Zlatan Ibrahimovic


Vem gillaru ;)?

På vilket sätt ? om du menar kille då så nej :D


Vad tkr du om mig (A) ?

Galnast ? <3


Bästa kompisen ?

Hmm... Jennifer


Kraaam bebis från Gulään ;)





Sen var det ett par frågor till men dom tänker jag inte skriva här på bloggen! ;)

gillar du hästar ?

Sälvklart :D

 

//Nicole

..

Av Pauline Johansson - 10 januari 2010 20:57

     

Av Pauline Johansson - 10 januari 2010 19:41

Hittade dom här vidiosarna på Olls blogg ;) www.olls.webblogg.se !





Och den här! <33





HAHAHA!



Komentera ?

Av Pauline Johansson - 10 januari 2010 19:25

Hej hej :P


Nu har vi varit och firat Vanessa ;)


Imorgon ska man shoppa med mormor, hehe''

Jag fyller ju år snart XD

Kommer att läga ut plaggen i morgon, såklart?

En bild :D

  


Men nu fattas det bara en sak till :)

Kolla inlägget över !

Ovido - Quiz & Flashcards