Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 28 februari 2010 14:11

 På väg ut :)

 

Men först måste

 

jag hitta ett par strumpor !


  

Av Pauline Johansson - 28 februari 2010 13:30

  

Ett par rosa mjukisyxor och en lila randig tröja :)

Av Pauline Johansson - 28 februari 2010 12:22

God morgon!

Tbx från fotbollsträningen :)

Det gick sådär.. det kanske var för att jag hade sån tränings värk ? Jag tränar ju fredag, lördag och söndag   

Klockan fyra kommer en dal av släkten för att säga hejdå till mormor som åker till spanien i morgon ;)

Men innan det ska jag och Denina följa med pappa på ett ärende ! ;)

Jag har uppdaterat väldigt dåligt men tänk på att jag gör mitt bästa, CYA!   

Av Pauline Johansson - 27 februari 2010 18:33

Hej, är hemma nu ;)

Lill kusinen Embla fyllde 4 år, Hon hade en jätte fin tårta, som Ani gjort (hennes mamma)


  

Visst var den söt ? Jag tyckte den va as ball XD

Idag var det fösta dagen på sportlovet :)

Och idag på ridningen red jag Gratzia, vi hoppade :)

Jätte kul, men hon gillar ju inte sadlingen så del blev "lite" tokigt  :O

Imorgon får vi hem gäster.. Föratt mormor kommer åka till spaniiien på måndag, det är typ som ett sätt att säga hej då.. Naw..

Men nu ska man in på facebook! Kramisar!

Av Pauline Johansson - 27 februari 2010 18:32

  

Av Pauline Johansson - 27 februari 2010 08:40

God Morgon!

Jag gick upp klockan åtta på en lördag!

Bara för att nina rider före mig nu och inte efter måste vi åka tidigare hemmifrån :S Men det blir ju skojj på ett sätt och det är ju att jag får mer tid med alla gulliga hästar   Huhu..vi måte åka om en halv timme typ så måste äta frukost och byta om ;) Och om jag hinner tar jag en runda på fejjan ;)

Tänkte säga att det inte blir på mkt uppdatering idag, kanske något i kväll..

Efter stallet så ska vi hem till små kusinerna :) Och kanske inte kommer hem fören a innan melodifestivalen.. Men det får jag leva med. Heirå!


Av Pauline Johansson - 26 februari 2010 14:30

Hej där!

Idag har min dag gått skiiit seeegt!  

Knappt något garv! Så booring...vi åt gröt i skolan idag ;) Rätt gått faktiskt, det ända jag kan klaga på är att den inte var varm :$

Jaa.. Jennifeer.. Hur hade du det..?

Du som kunde slappa och göra vad du ville?*avensjuk* XD

Hihi, men nu måste jag börja ta fram mina ridkläder:) Så att jag kan byta om när jag skrivit klart det här inlägget    Hahaha hittade precis den här smyliesen^^

Huhu ;) Skriver mer när jag kommer hem eller inan jag åker.

När jag plattat håret och sen satt upp det i en toffs så tycker jag att den blir jätte fin ! <33

Och ringarna är föratt ni inte ska se min mindre fina profil :S

Nu måste jag byta om CYA!

Skapa flashcards