Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 1 februari 2010 20:31

 

GOD NATT!  

:O

Av Pauline Johansson - 1 februari 2010 19:53

Av Pauline Johansson - 1 februari 2010 17:05

Hej nu har jag varit och handlat inte med Nina utan med Mamma :D

Skrev att jag skulle äta kyckling och pommes men det blev tumbrörulle ;)

Hemmagjorda så klart ;) Uppdaterar mer senare, Lots of love /pauline !


Av Pauline Johansson - 1 februari 2010 16:02

Hejjsan snyggingar! Har ni haft det bra idag?

(En måndag fy f*an vad jobbigt *suck*) hihi, idag har skoldagen gått bra :)

Lite jobbig eftersom att det är måndag och att jag har så himla ont i huvudet :S

Men det är sånt alla får leva med...  Varit väldigt "random" men Jennifer idag ! Super trevligt att vara med ett skrattpakk...hmm...Mongo?

Alldelles strax måste jag och Nina handla,

vi ska äta kyckling med pommes

(Jennifer om du skulle läst det här vet jag att du flinar!)  

Måste oxå fortsätta städa rummet, BORING!


Och så måste jag bara bäretta att i januari har jag haft 225 unika besökare !

Ovido - Quiz & Flashcards