Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 25 februari 2010 18:08

Hej just nu känner jag mig skiit seeg!Har inget att göra hade typ tänkt att kolla llite bloggar men venne om jag orkar    Aja *suckar*...

En bild på mig fårn ni iallafall   

    

Jag just nu..

F*n vad ful.. Aja, den får väl duga..? 

Av Pauline Johansson - 25 februari 2010 16:18

Aaah..

Äntligen färdig. Nu har jag skrivit ner alla sidor jag skrivit. Super skönt, då behöver jag ju inte göra en hel bunt sen   

Av Pauline Johansson - 25 februari 2010 14:24

Tja!

Idag känns det som om jag jobbat på en hel del, känns skönt  

Man tog med mig So upsatsen tänktre skriva rent delen jag är klar med, jag gör typ det och bloggr samtidigt..

Jennifers kusin Erik tror jag ska komma så hon är ledig från skolan imorgon, LYX!

Hihi.. Men jag måste gå som vanligt! Vet ni vad jag har? Ett konstigt sug efter häster.. Skumt..? Men jag får hålla mig imorgon får jag ju rida   

I love this smylie!    Cool!

Aja nu måste jag sätta igång att skriva min so-grej   


Av Pauline Johansson - 24 februari 2010 20:52

Hej. Är tbx nu :)

Det blev tacos, jätte gott!

Hihi.. Vi kom hem typ för en halv timme sen  

Jag har inte så mycket att skriva om just nu så det blir

väl bättre uppdatering i morgon. BAY BAY!

Av Pauline Johansson - 24 februari 2010 15:49

Tudelu!


Idag har det varit en riktig rolig/soft dag   

Dan har gått fort och alla har varit "roliga"...

Jag stannade på läxhjälpen eftersom att jag var tvungen att göra klart en

svenska uppgift    Inte så kul att göra, men det måstes ju..

Men vi hade iallafall kul! Jag satt men Jenifer så klart, Dah,

em Amelie, Gabbi och Mohammad ;)

Jag tog oxå med mig So-uppsatsen som vi gör ville skriva rent en del på datorn..

Mamma tyckte det lät avancerat, men jag vet inte kanske?

Hihi    Aaa..

Idag blir det middag med aa... Ni vet :)

Men inte på den resturangen   

Lill kusinen Leonardo har blivit sjuk.. Så det bli middag hemma hos dom i stället!

Men det blir ju oxå bra, Helena lagar ju jätte god mat (A)

Vem vet vad hon kan hitta på..?

Men nu måste jag gå. Skriver om middagen senare! Pusshar!

  


Av Pauline Johansson - 23 februari 2010 19:31

Den här låten är min favorit just nu !

Så j*vla grym.. Haha han är ju bäst i början ;)


Taio Cruz - Break Your Heart   


Av Pauline Johansson - 23 februari 2010 18:08

Hej! Tbx från mötet.

Idag på mötet så har vi pratat och kommit fram till saker, som vanligt (A)

Men vi kom fram till att jag och Vanessa skulle skickas till en kongress.

Rätt kul... Det är i sollentuna. Dom fixar hotel, maten och sånt vi behöver inte betala någonting ;) Jupp..   

Jag har hunnit äta och prata med mamma, trevligt. Men nu ser jag fram emot imorgon dagen ! Vi ska ju träffa Rebe och Helena (kusin och moster) XD

Men nu ska jag...? Jag vet inte men jag har tröttnat lite på datorn   

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards