Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 20 februari 2010 15:00

     

Av Pauline Johansson - 19 februari 2010 10:15

Hallu!

Jag är jätte glad min feber har gått ner i från 38 till 37 utan alvedon!

Får inte rida idag men om det fortsätter så här får jag göra det imorron :D

Hostar lite och är väldigt "snuvig" men annars är det bra ;) Superduper skönt!


Ikväll är det Let's Dance ...

Mamma ska till någon bokklubb det betyder att pappa kommer kolla med mig och Denina :)


Av Pauline Johansson - 18 februari 2010 14:20

Hallooo :)

Jag har jäättte tråkigt :(

Jag går häldre till skolan! Det finns absolut ingenting att göra :S

Så j*vla boooring..

Och som det ser ut nu blir det ingen skola imorgon heller :(

Piss! Vad brukar ni göra när ni är sjuka? Hjälp mig det är som att sitta inlåst i en bur man umgås inte med någon, man går inte ut, man ...?

Ååaa....

Av Pauline Johansson - 18 februari 2010 08:29

God morgon!

Mår lite bättre idag :)

Men det kan ju vara alvedonen jag har i kroppen ?


Blir jätte ledsen för som det ser ut nu kommer jag inte få rida imorgon :'(

Och om det forsätter kommer jag inte få rida på lördag heller :S

Bajjs! Men kommer iallfall komma till skolan på måndag..?


Nu ligger jag verkligen efter i skolan! Kommer få jobba så att jag dör.. :O

Har ni sovit bra ? Inte jag :( Jag satt upp och "sov" , hade hosta och hög feber :(


Av Pauline Johansson - 17 februari 2010 14:59

Hallu!

Idah har jag varit hemma pågrund av hosta och hög feber :(

Har haft det JÄTTE tråkigt ! Bloggade lite smått på morgonen och sen åt vi lunch Suchi, kollade på tv och nu sitter jag här igen fast alla är typ hemma:) Pappa ligger i badet mamma lagar mat vi ska äta kallops ikväll och nina..? Vet inte riktigt vad dvärgen pysslar med :D Det bli inte heller någon skola imorron...

Kommer ligga efter som f*n !!

Luftkramar!

    

Jag just nu ;) 

:'(

Av Pauline Johansson - 17 februari 2010 09:27

  

Av Pauline Johansson - 17 februari 2010 08:14

Tjena..

Hade sovmorgon idag ;)

Men det spelar ju ingen roll längre :(

Jag gick upp och tog tempen och så visade den att jag hade 38,1 !

Så det blir ingen skola för mig inte..

Hoppas på att bli frisk till fredag eller lördag :) Helst fredag...

Hej då, ni kan ju inte få  kramar och pussar eftersom att jag är sjuk XD


  

Jag just nu :O

Ovido - Quiz & Flashcards