Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 16 februari 2010 21:30

  

Av Pauline Johansson - 16 februari 2010 15:02

Michael Jackson, Keri Hilson, Justin Bieber, Toni Braxton, Pink, Jamie Foxx, Celine Dion, Jennifer Hudson, Janet Jackson, Lil Wayne, Fergie, Akon, Kanye West, Snoop Dogg & Miley Cirus är bara några av alla "super kända" artister som ställt upp på att spela in en ny version av “We are the world” för allt hemskt som hänt Haiti.

En sak är säker det sitter fler hemma och kollar på vad som händer där nere

än vad det är människor som försöker hjälpa till !

Av Pauline Johansson - 16 februari 2010 13:40

He..j

Idag har dagen gått fort, ingen syslöjd :(

Och så har jag tappat rösten. Ingen höjdare...

Kunde inta vara me på bollsporten, kunde inte andas !

Vi hade typ inget klassråd så vi fick gå hem mkt tidigare ;)

Men nu sitter jag och äter ceesecaken jag gjorde igår! Mumsfilibaba :D

.....

Ska jag göra ett videoinlägg?

.....

Tack spir.. för din komentar ! ;)

Av Pauline Johansson - 16 februari 2010 07:15

God Morgon !


 

Av Pauline Johansson - 15 februari 2010 22:30

 

Av Pauline Johansson - 15 februari 2010 18:43

Hallojj :)

På lite bättre humör nu..

Vi har ätit och jag har bakat ceescake :)

Kul men nu måste den typ stå ~3 timmar :S

Nja så man får vänta...och vänta...

Det går ju rätt fort? Tycker jag haha.

Måste bara fråga vad ni tycker om min blogg..

Om den är bra som den är eller om jag ska piffa till, göra videoinlägg? Kan ni komma med en liten komentar.. Snälla?

Av Pauline Johansson - 15 februari 2010 17:01

Hej..

Har inte så mycket "ork" för att skriva föratt är inte på så bra humör,

så jag skriver väl någonting bara :S

Dan gick så där fort..

Gick hem direkt :(

Inte så possitivt va? *suck*

Skriver något mer sen men nu väntar jag på maten väldigt lyxigt ;)

Vet inte var det heter men gott blir det!

Ska kolla Kissies blogg, Dessies och Paows :)

Av Pauline Johansson - 15 februari 2010 05:45

Gó mogon :)

Skriver ett inlägg nu eftersom att jag vaknade alldeles för tidigt..

Idag är det måndag, Jobbigt :S

Och så har jag idrott. Får inte glömma att packa ner mina idrottskläder, jah..

Skriver mer när jag kommer hem *gäsp*

Skapa flashcards