Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

<3

Av Pauline Johansson - 14 februari 2010 21:45

  

Av Pauline Johansson - 14 februari 2010 19:45

  

Är det någon mer än jag som kollar ? =)

Av Pauline Johansson - 14 februari 2010 17:47

Hej!

Sorry attt jag int e kunnat skriva tidigare :(

Vi var ju barnvakter på morgonen...

Sen åkte vi och kollade på när Vanessa tävlade och hon vann!

Föresten så har vi kollat på bio, Farsan en ny tror jag ?

   Bilden blev inte så stor men den får duga! :)

Idag är det  ju oxå alla   ans dag :D

Hehe.. Och så fyller ju Lenny år! Grattis! Hihi...

Skriver något mer senare massor av kramar XD

::

Av Pauline Johansson - 13 februari 2010 20:13

MELODIFESTIVALEN

?

Av Pauline Johansson - 13 februari 2010 17:34

Hittade en bild på kissies tatuering ?

  

Den ser typ fejjk ut..?

Av Pauline Johansson - 13 februari 2010 17:13

Hej! Nu är det första luckan som jag har föratt blogga :)

Vi har ridit och varit i stan... Hämtat Mateo och handlat och är äntligen hemma ;)

Mamma har börjat med middagen.Tacos Mumsigt :D 

Skriver mer om en stund pussar ;)


Av Pauline Johansson - 12 februari 2010 20:51

Sitter nere och kollar på let's dace ;)

Duschade så att jag missade de tre fördt paren..

Har inte så mkt att skriva om så ha en trevlig helg !

,

Av Pauline Johansson - 12 februari 2010 14:43

Hola! Idag är det ridning ska byta om och en kvart typ ;)

Men nu hjälper jag mamma med hennes nya, fina mobil.. Hihi XD

Så hinner inte blogga förnst ikväll :S

Kramar   

Ovido - Quiz & Flashcards