Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

.

Av Pauline Johansson - 11 februari 2010 19:40

Halo !

Det här är mitt sista inlääg för idag :S

Ja, jag ska duscha och sen krypa ner i soffan :)

Som vanligt (A) Men först ska jag köpa en en ny låt till mobilen puuss!  

!

Av Pauline Johansson - 11 februari 2010 18:35

Tjena ;)

Idag runt tre tiden kom mamma och pappa hem :)

Då hade jag tänkt att skriva, men så blev det ju inte :S

Pappa och mamma hade köpt nya mobiler så nu är vi nästan hela familjen som har en Iphone XD

  

Haha :)

ja så när de kom hem var jag ju tvungen att hjälpa till, men det ville jag ju oxå :D

Jag har hunnit med att äta och sen var det bara att lära dem mera..

Men nu fick jag en paus. Pappa åkte till garaget och mamma är uppe i simhallen och spinner (cycklar). Jaha kommer skriva ett sista inlägg om så där en 50 minuter ;)

Av Pauline Johansson - 11 februari 2010 14:08

Hejs!

Idag komm jag hem rätt tidingt :)

Och så har jag gjort min redovisning på Son:n känndes bra och fick ett G

(man kunde inte få högre)...

Men just nu äter jag melis :) och ska ta kort på min fina tröja jag hämtde igår :D

  


Texten förtydligad : Pappa Betalar :)

Jupp, vad tycks?

Blev oxå klar med mina mjukis byxor..

Hehe XD

Sriver mer strax :)

Heirå *

Av Pauline Johansson - 10 februari 2010 19:26

  

Kronprinsessan Victoria har blivit "kopierad" som Barbie-docka.


  

Kronprinsessan Victoria har blivit "kopierad" som Barbie-docka.


Komentera och skriv vad du tycker ..?





 

 

 

 

 

Lily Allen dansar loss på festivalen

Big Day Out i Sidney.

 

Gud vilka ben!

  

Det är härligt att se att inte ens kändisarna är perfekta, och att vissa av dem faktiskt inte bryr sig om att det syns!

Här har ni hennes fejjs :)

  

Lite skvaller jag har läst om ;)

Skriv vad ni tycker!

 

Av Pauline Johansson - 10 februari 2010 19:04

Hej! Det här blir mitt sista inlägg. Men jag tänkte berätta att jag har hämtat min "tröja" som jag beställt ;) Kommer ju såklart ha på mig den imorgon :)

Är jätte nöjd ! Hihi men alldeles strax ska jag börja nedåt.. Och glöm inte kolla på andra avenyn   

Lägger ut en bild på min tröja imorgon på bloggen om ni vill?

Hehe svara med en komentar ? :D


Men nu säger jag puss och god natt (A)

Av Pauline Johansson - 10 februari 2010 14:56

Cha Cha!

Vill bara säga till er läsare att jag nästan aldrig hinner skriva klockan tre :S

Skulle skriva om skoldagen, Maten inget man ens behöver prata om, så himla äkligt!

Matakuten var tog ni vägen !? Annars rätt bra :) Imorgon ska jag mikkan och Emelie redovis på SO:n, pirrigt ;) Men nu ska jag vara lite så där jag du vet random på datorn :) Kolla.. Hm.. Fejjset (Alltid) ! Hihi och så där ja..

Men det här var jag för ca 5 minuter sedan :)

    

Det kallas att bjuda på sig själv XD

Skriver något mer om en stund PUSSAR!

Av Pauline Johansson - 9 februari 2010 17:48

Har prcis ätit en SMARRIG middag ;)

Heh.. Men en lite tråkigare nyhet är att Jennifer ska lägga ner sin blogg, www.booyah.se  :S Jätte tråkigt men det är ju inge kul om man inte får några komentarer ? Men gå in på hennes blogg och komentera så kanske hon fortsätter att andvända/ha kvar den !? Hihi, BAY!

Av Pauline Johansson - 9 februari 2010 16:47

Hallojjsan! Idag har det varit en kort dag, blev nästan klar med mina byxor...

Ska dit imorgon och göra klart det sista :) Men efter skolan åkte jag, mamma, jennifer och denina för att köpa kuddar ;)

Men nu så ska hon snart gå hem :S Jag ska in på nylleboken kolla lite granna XD

Skriver mera senare !  Pusspårumpan

Skapa flashcards