Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 5 februari 2010 14:22

hejjsan! Idag har det varit en bra dag :D

Inte så lång dag eftersom att jag slutade ett ;) Och att sista lektionen inte borde ränas, vi gjorde inget vi hade det bara chill..

Efter skolan var jag med Jemie, Golan och Mohammad i biblan men sen såg jag att mamma hade handlat och följde med henne hem :) Men nu ska jag ta något att äta och sen är det väl raka vägen till stallet? Kommer nog inte uppdatera så mycket mer ska till bort :)

Så puss så länge !

Av Pauline Johansson - 4 februari 2010 20:04

Hej! Jag lovar att jag ska bli bättre på det här!

Men det blir rätt svårt när man har så fullt upp som jag har :S

Men idag har jag iallafall ätit sushi *mumsfilibaba* jag har köpt ett par byxor från ginatricot, ska ha på mig de imorgon :D har oxå kollat synen igen + att jag har hunnit klippa håret ;) Kommer ladda upp en bild men det kommer inte synas så bra'

Men det är dags att skriva god natt nu, så pussar!   


  

Av Pauline Johansson - 3 februari 2010 20:54

God natt!

Nu är jag på väg ner, efter en studs puttande..

Mamma satt fast med bilen i en "snödriva" nej men hon hade pappas bil och den är ju inte fyrhjulsdriven :D men nu är vi klara 7 minuter före "Andra Avenyn" måst kuta, god natt! God natt pussar ;)


Om ni sätt en "bus" arbetsbil med de här märket på så är det pappas :D

     

Av Pauline Johansson - 3 februari 2010 18:36

Hej! Idag har det varit en låång skoldag vi stanade kvar på läxhjälpen och så höll vi på med Marias nyauppsatta smartbord :) Hehe,, sen gick jag hem till Vanessa, vi fick stjus av Daniel (hennes pappa) till Fritidsgården där vi har våra möten...

<men nu är man äntligen hemma :S Gud jag som ville att snöoänret skulle ta slut så kommer det till baka, Bajjs oxå! Men nu ska jag in på fejjset kolla omkring kanske blogg om en stund igen och så måste jag kolla in Kissies blogg :)

Men skriver mer om en stund XD

  

Av Pauline Johansson - 3 februari 2010 07:57

Hola! idag har jag sovmorgon så då hade jag tänkt att skriva lite ;)

Just nu sitter jag och pratar med Jennifer på msn, haha :)

Alldelles strax ska jag in på nylleboken, kolla runt lite XD

Bloggen var  rätt seeg igår så när jag ville skriva gick det typ inte ? huu...

Idag runt fem tror jag så är det SUR-möte (SalemsUngdomsRåd) :D

Ska ta upp att William,Mohammad och fatou vill vara med jag är ju den ända från Säby känns lixom rätt tråkigt :S Hoppas att de vill fortsätta när de varit med på första mätet man vet ju aldrig ?

Kanske skriver ett inlägg snart igen, inann jag går och sen så klart i eftermiddag:)

  


Av Pauline Johansson - 2 februari 2010 20:20

God natt!

Det här bli ju förstås mitt sista inlägg:S

jag är super tröt och JEnnifer gick precis hem...

Imorgon ska jag på SUR- möte (salemsungdomsråd) om ni undrade ? Hehe..

Filmen vi spelade in kommer jag ladda upp på bloggen om några dag det är helt wierd går inte ladda upp ? men ska i alla fall fixas :) Är as trött så jag går ner och softar lite på soffan, god natt och en massa pussar från mig !

  

Av Pauline Johansson - 2 februari 2010 17:31

Filmdags! Vet ni vad jag, Jennifer och Denina ska göra ?.. Vi ska ut och spela in en film:) Om den blir lyckad kanske den hamnar här i bloggen, who knows?

Uppdaterar mer senare, pussar!

Av Pauline Johansson - 2 februari 2010 15:19

Tjena mittbena!  

Just nu är jag med Jennifer :D Hon vill leka kurragömma, som vanligt *suck* !

Pratar men Emelie och Mohammad på fejjset, dunderkul, haha :)

Men just nu så går hon omkring som ett riktigt bollmongo !

Och leker men min sköldpadda ? HAHA! Men det blir mer att skrållan försöker gömma sig för henne, det skulle jag ju oxå gjort ;)

Nej men nu gör vi som hon vill och så tar vi en kaka så bli hon GLAD ! Ett av en hennes nya skämt,

En kille som är förtjust i en tjej men hon är inte intresserad okej ?

Tjejen:

Jag förstår att du försöker få mig på kroken.. Men jag säger till när det nappar !?

Tudelu!





Ovido - Quiz & Flashcards