Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

Av Pauline Johansson - 31 mars 2010 16:15

Hej :D

Idag har skolan faktist varit jätte seeg! Skiit tråkigt :S

Men ja ja..

Igår fick jag iaf en komentar att jag skulle härma någon Emiliy eller något ?  WTF !?

Och så vågar den som komenterar inte ens skriva sitt namn !?

han / hon skrev så här:

Du försöker härma Emmily fett mycket med ansiktsutrycken.. :O

av SECRET!!
Tycker det är skitr larvigt, tänker inte haka upp mig på det mer men att säga att jag härmar någon som jag inte ens vet vem det är? *UFF*
Som jag sa tänker inte haka upp mig mer på det..
Men nu ska jag gå vidare in i facebook world :) Ses där, haha driver kramisar!
Av Pauline Johansson - 30 mars 2010 14:16

Hallu :D

Idag har det varit en bra dag, känns som om jag jämt skriver det? Gör jag de?

Har ingen aning men det är ju tur att det är sant..

Idag hade vi syslöjd, roligt ;) Tog med mig Pappas rattmuff som jag lagade :)

Jag gjorde den ju oxå, sen gjorde jag och jennifer ett varsit armbad som blev jätte lyckade ska göra två till fast här hemma :)

Kommer gå in på fecebook.. och ni som har mig på facebook skriv inte på den chatten! Den är skiit jobbig :)

Har inget mer CYA !


  

Av Pauline Johansson - 29 mars 2010 17:40

Hellow sweet hearts   

Idag har det varit en jätte bra dag, för min del :D

Kom precis hem ifrån Jennifer :) Vi har typ inte gjort så mkt men ja..

En grej som hände va att hon var så klantig att hon kom åt sin spegel med foten, så den ramlade ner från väggen och gick sönder   

Och för en stund sen gick vi ut :) Vi gick i massa snöhögar! Mina fötter blev skiit blöta :S Men de va kul, eller sådär.. Imorgon är det bollsport, det är inte lika kul längre så kommer byta till någon annan profil efter påsklovet som börjar på...

FREDAG...!! Längtar verkligen, men nu ska jag äta pusshar   


Av Pauline Johansson - 29 mars 2010 07:38

Go morgon !

Idag ska jag till skolan,

kul jennifer kommer och hämtar mig om typ 5-10 minuter så varför sitter jag här ? Ciao   

Ovido - Quiz & Flashcards