Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

Av Pauline Johansson - 28 mars 2010 12:48

Linne från ginatricot

Kofta från ginatricot

Jeanstights från ginatricot

Av Pauline Johansson - 28 mars 2010 12:43

Hej, sorry för dålig uppdatering !

Jag ska bli bättre, eller försöka :)

Igår kom vi hem rätt sent, tror vi va hemma 23:19 ?

Jupp men om en liten stund ska vi iväg till sickla och kolla lite :)

Igår så köpte jag, nja mamma en kofta och ett jätte fint spets-linne till moi :D

Aa.. Sen kollade vi ju på peter pan på ssk :) Nice var det.. Sen gick vi hem till Vanessa och David där åt vi tacos, mumsigt !

Men nu ska jag göra mig i ordning, kramar!   


Av Pauline Johansson - 27 mars 2010 14:00

hej hej har egentligen inte tid att blogga, men skriver det så att ni ska veta att jag kanske inte skriver mer idag..

Det är en uppvisning på ssk och Vanessa ska vara huvudrollen i Peter Pan, asså ska hon vara Peter Pan :D Ska bli kul att se men nu ska vi iväg till ikea och skhlm ! Massvis med pussar från mig!

  

Av Pauline Johansson - 26 mars 2010 19:12

Hej, nu bloggar jag mätt och fräsh ! :D
Ska in på facebook och kolla lite men först ska jag fråga er: Vem tycker ni ska vinna Let's dance ? Jag tycker det är okej vilket som eftersom att båda paren är jätte duktiga, men vill att Mattias helst vinner !

    

..

Av Pauline Johansson - 26 mars 2010 14:45

Hallojsan!

Har grymträningsvärk idag!

Match och brottning, igår sov inge bra heller mitt täcke ramlade ner

hela tid! Skiit jobbigt :S men om en dryg kvart ska jag byta om, ska ju till sallet :)

Längtar.. Var ju inte där sist va i romme :)

Vi ska äta tacos ikväll ska bli gott ;) Är hungrig det  var as äklig mat i skolan, Jag tror det stavas Nikolaituo soppa ? Skum och äklig! Men Mones hade en fema som jag fick, så att jag kunde köpa en toast! Snällt va !?

Skriver mer när jag kommer tbx!

  XOXOXO!!

Av Pauline Johansson - 25 mars 2010 19:51

Hejjan, vet att jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna! Förlåt..

Men iaf va med Jennifer efter skolan :D Vi hade lite fun fun ;)

Jajaja, men typ runt fyra ringde mamma och undrade om vi kunde spela match!?

Jag sa okej, gissa vad hon sa? Okej jag bärettar :

Mamma: Skulle du kunna hoppa in som en extra spelare i lagen, de ringde precis och sa att det fattades folk !..

jag: Jo det kan jag väl, men jag har ju min steckning!?

Mamma: men du kan föörsöka..

jag: visst, när aka jag va klar ?

Mamma: ni ska vara där om en halv timme !

jag: Va! Hej då *klick*

Hahah, v stressigt ett tag där!   

Men sånt e livet.. :D

Det var kul men har såå ont i benet just nu ! Vi mötte Tumba det gick inte så där as bra men men .. Ska in på fejjan en snabbis och sen är det duschen som jäller :)

Av Pauline Johansson - 24 mars 2010 20:01

Idag var det ute träning för fotbollen, nice första gången på länge..

Men det var skiiit kalt! Aja ska inte tjata mer om det, men idag har det  varit en bra dag utom att jag streckte mig för ca en timme sen, jaja...

Jag var med Jennifer efter skolan, inte ovanligt eller hur !? :D

Sen gick jag hem och åt, Marika kom och hämtade oss för träning och nu är jag här (min dag väldig sammanfattad) ;)

Ja imorron är det idrott kul men man måste springa runt med en streckning och komma med en tung väska, but thats life :3

Ska strax ner för att duscha det ska bli skönt...

Och sen ska jag kolla på andra avenyn  

Då är det väl god natt som jäller nu ? Aja ja good night !

Skapa flashcards