Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

Av Pauline Johansson - 20 mars 2010 08:00

Hallu ;)

Ska Alldelles strax klä på mig, vi ska ner och äta en smarrig frukost.

Måste få i mig en hel del om jag ska orka..

Det tar ju as mkt på krafterna när man åker :D Ska bli kuuul nu när det är fint väder också, igår rengnade det ju lite :S

Men nu ska jag klä på mig :D

LOVE   

Av Pauline Johansson - 19 mars 2010 19:48

Hej Hej !  

Sitter och väntar på att alla ska komma vi ska kolla på Let's DAce i vårt rumk med massor av läsk godis och chips    Ska bli gott, det var inte alls god ma det fanns t.ex renskav, hortgryta osv BLÄ! Så är rätt hungrig...

Men nu så ska jag förbereda snakksen, Kramar och pusshar mina små läsare  


Och Marre jag håller med jag skulle också villja rida på darlahästen   


En bild på mig :)

 

HEHEHE :D

Av Pauline Johansson - 19 mars 2010 15:34

Hellow  

Just nu sitter jag på hotellet och bloggar ;)

Vi har åkt skidor i några timmar eftersom att det rengnade när vi kom men det har slutat nu :) I backen träffade jag och Denina på Mikke (no läraren) Hahaha XD

Har inte så mkt att skriva men Vera och Emma kommer snart iaf.. Väntar och Väntar.

Ska ladda upp en bild på darlahästen som vi åkte förbi :) Blev jätte nöjd med bilden men jag tog kortet och zoma in den sen ;)

 

Är nöjd med bilden man jaja, Men nu ska jag in på facebook, kolla in någon bogg och så ;) Tror inte det blir något mer bloggande idag..?

Lots of love   

Av Pauline Johansson - 19 mars 2010 07:46

Hej !

Tänkte bara säga hej då och

att jag troligen inte kommer kunna blogga någonting i helgen :(

Vi åker hemmifrån om typ tjugo minuter ;) Ska bli J*vligt nice!   

Men nu måste jag in på  facebook :S Pussar oc många kramar från mig  

Av Pauline Johansson - 18 mars 2010 16:00

Hejjsan   

Imorrgon vid den här tiden är jag på väg till Romme   

Det ska bli jätte kul ! 

Och det är bara 23 timmar och 15 minuter kvar tills jag/vi åker  

En bild får ni men nu måste jag gå ! Hej då :)

  

Av Pauline Johansson - 18 mars 2010 15:16

Tjena !

Idag gick jag från när klockan var halv ett :)

Jag skulle på sur möte, Fatou, William och Mohammad följde med :D

Det var kul, eftersom att festkomiten skulle ha möte först så tog det 2 timmar, så från 13-15:00 höll det på... Lite jobbigt men det får man stå ut med ;)

Halv fem kommer mamma och hämtar mig och Denina vi ska till skärholmen.

Måste köpa skidbrallor, de har blivit för små :S Bara sen förra året.. Sen så ska vi köpa med oss met som vi ska ha med oss till morfar :) Jag kommer såklart att ta SUSHI !  Mumsfilibaba   

Men nu måste jag hjälpa pappa i förådet Pussar!

Av Pauline Johansson - 17 mars 2010 19:44

God natt där hemma ska ner med min goda blåbärssmoothie och lägga mig i soffan och bara slappna av    Det ska bli nice :P

Mamma kom precis från en tränings promenad, har varit ute och gått med två kompisar tror jag ? Hehe :) Men nu börjar halv åtta hos mig igen sp måste ner nu..

God natt pussar från mig     


En bild på en smoothie Men inte min men det ser j*vligt lika ut ! :)



                                

Av Pauline Johansson - 17 mars 2010 19:05

Hej kollade precis in Kissies bogg ! Skollade ner och hittade den här bilden !

Jag vet inte men hon är typ stolt.. Bikinin är inte fin/snygg + att hon tycker det är snyggt att ha Xl-PATTAR men XS-TROSOR !?


Så här skrev kissie till sin bild:

  

HET VA!? ;) Ääälskar zebra-mönster och det här blir nog skithett till mina nya sillisar! Tycker inte ni också det? Massa bilder vid poolen blir det.. ;)


Helt sjukt aja..

Ska iaf skriva ett "God natt" inlägg innan jag somnar in   



Ovido - Quiz & Flashcards