Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

Av Pauline Johansson - 15 mars 2010 19:36

GOD NATT!

Säger jag nu ska ner och kolla på hal åtta hos mig :)

Pusshar :)


FORTSÄTT ATT KOMENTERA :D TACK <33 

 

Av Pauline Johansson - 15 mars 2010 18:47

  





Fredags:



KOMENTERA!!!! XD


Av Pauline Johansson - 15 mars 2010 18:01

Hello !
Har inte bloggat någonting idag, har inte haft tid :)

Föratt efter skolan var jag med Jennifer.. Vi hade kul !

Vi bakade muffins och gjorde as roliga video klipp som jag kommer ladda upp om en stund :D Men här har ni några förhands bilder :)


Jennifer sjöng i köket ;)

 

Jennifer skär i en muffins :)

Hahahaha!

Skriver mer alldelles strax ! Kramar! <33  


Av Pauline Johansson - 14 mars 2010 11:27

Vem såg melodifestivalen igår ?

Jag gjorde det och helt´rätt vann!

ANNA BERGENDAHL: THIS IS MY LIFE   

Det blev inte ett långt inlägg idag men hej då vi ska iväg med pappa ! CYA!

Av Pauline Johansson - 13 mars 2010 14:20

Hej!

Har inte kul just nu pappa ligger i badet och nina gick precis ur duschen, så måste vänta en timme tills vi måste åka :( Vi ska till ikea...

Det ser jag fram i mot. Imorron fyller farsan år ;)

Han ska få rattmuffen jag gjorde till honom, men när jag gick ut och prova om den passade var den för liten ! Så han kan använda den som mössa eller bara någonting som ligger :S Tråkigt men han får väl en ny sen i påskpresent kianske ?

Aja vi får se hur det blir med rattmuffen.. Ska iallafall in på fejjan för att kolla lite skiit  ;)

Och idag är det ju final i melodifestivalen! Vem vill ni ska vinna ..?

Jag tycker :

1. Darin

2. Anna

2. Salem

3. Eric

Hehe det är mion lista på favoriter :)

De står i ordning vilka jag tycker är bäst..

                        Komentera!    

 

HAN ÄR BÄST JU !! <33


Av Pauline Johansson - 12 mars 2010 18:26

Hej!

Är hemma från ridningen nu :)

Duschad och fäsch.. Nice ! Om en liten stund ska vi äta och det bir tacos :D

Är grymt hungrig, det var ju en äkel soppa i skolan idag :(

De ropar så jag ska hjälpa till med grönsakerna, mumsigt!

Får väl ha bloggat klart för dagen idag då, men imorron bler det mer ;)

Och glöm inte att komentera! Pussar och kramar från mig (A) <33

Av Pauline Johansson - 12 mars 2010 09:43

Hallu   

Just nu bloggar jag från skolan. Men jag och jennifer börjar få lite bråttom till NOn :S

Så att nu måste vi typ kuta! Adjöss ;)

Av Pauline Johansson - 11 mars 2010 14:46

Hallå ;)

Idag har det varit en rolig dag, tycker jag..

Jag hade kul på gympan och så när vi hade so satt jag, Boja och vanessa och typ mobbade Jennifer :) Kul var det! Hihi   

Och så garvade vi hela tiden.. Det betyder att skrattpacken är på väg ut :)

men på väg tll luchen ramlade jag två gånger på mindre en två meter, ajaj!

Kan de inte göra något åt ISEN!? Det var kul men det gjorde ju såklart ont   

Men just nu är jag rätt upptagen eftersom att jag har fullt upp att kolla in de här bloggarna :)  Jennifers, paows, kissies, DeninasOlls och Dessies :)

Jupp det är de bloggar jag läser, ja men nu ska jag kolla in dem..

Kramisar Pauline på hal is <3

Ovido - Quiz & Flashcards