Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

:)

Av Pauline Johansson - 10 mars 2010 19:42

Shuu :)

Just nu gör jag inget :S

Tråkigt men jag och mamma har iallafall pratat lite om spanien resan vi ska göra med jennifer :)  Det ska bli ruuligt ! :D

lägntar värkliiigen...

Ska bli verry nice i vikke fall :)

Har inte så mycket att skriva om gott folk, hehe XD

Så det blir väl inte så mkt mer idag ..

Godnatt kram !

  

Av Pauline Johansson - 10 mars 2010 12:10

Hejjs! ÄR I SKOLAN OCH BLOGGAR FRÅN EN SMARTBOARD :)

SuPER SKOJJIGT MEN NU MÅSTE JAG HÄMTA MINA ENGELSKASAKER ;) PUSSHAR!

Av Pauline Johansson - 9 mars 2010 15:41

Just nu sitter jag på mammas jobb. Jag sitter i "hennes" rum och håller på och lajjar med hennes dator, medans hon har lektion ;) men jag skulle åka hemmifrån tjugo över tre men jag tog fel på tiden och var här mkt tidigare :$

Pinsamt, aja men satt en stund i hennes klassrum och kollade på när hon hade lektion.. Ja, har inte så mkt mer att bäretta nu menmen...


Av Pauline Johansson - 9 mars 2010 13:57

hejjsan!

Idag var det en kort dag, vi slutade tjugo i två :)

men på vägen hem hände det grjjer ;D Jag var med nina och jennifer..

när vi gått ner för alla trappor ramlade jag de sa att det såg kul ut, det känndes kul oxå   

Men nu har jag lite bråttom, jag ska hinna med bussen som går tjugo över, ska till mammas jobb... Huuhu!

ja så det blir antagligen mer bloggande när jag kommer hem :D

Av Pauline Johansson - 8 mars 2010 19:43

  

Av Pauline Johansson - 8 mars 2010 15:29

Hej hej!

Och förlåt för dålig uppdatering! Internet har intre fungerat på typ tre dagar :S

Tack lov, men nu kommer jag att komma igång igen :)

jaa, nu om en liten stund ska jag skriva min utvärdering på datorn..

Om den där So-grjen   

Jobbigt men det måste bli gjort... Men idag var det iallafall  första dan i skolan på en vecka, det var kul?  Eller ja jag hade ju ont i huvet på slutet av dan :(

Jag var som vanligt men konstapel Auregård (Jennifer) :D Najjs..

På NO:n så disikerade vi en bläckfisk! Den va as cool/grym men ändå vidrig  

Kommer lägga ut typ ett par bilder, komentera (snälla) !?

  

  

        
Men det var kul för att Jnnifer kom med klockrena komentarer t.ex att bläcket såg ut som drottningsylt och att en annan grej såg ut som senap och så frågade hon om manj kunde pussa den på munnen ? :D Haha!
Skriver något mer sen pusshar!
Av Pauline Johansson - 4 mars 2010 11:28

Hej..

Idag så ska jag mamma och nina kolla på Alice i underlandet :)

Vi ska kolla i 3D ;) Och dirket efter det så ska vi hem till Vera och Viktor.

Viktor fyller år :D Så där kommer vi vara en tag sen på kvällen..   

Just nu har jag absolut inget att göra :( vill typ ut men det är så himla kallt..

Får sitta här vi datorn och lyssna på musik ;) Det är ju okej   


Alicia keys "Try to sleeping with a broken heart"   

Av Pauline Johansson - 3 mars 2010 15:55

Idag så kom mamma hem tillslut..

När hon kom hem gick vi upp till grillen och åt och så handlade vi ;)

Efter det gick vi hem till paqui, vi fikade sen så gick jag om nina ut och hjälpte henne sätta upp lappar i alla portar på Fredriksbergsvägen... Hon vill byta sin fyra mot något mindre och när vi kom hem så ringer hon och säger att den första har ringt! Och det hade inte ens gått en timme :D

Aja men innan vi gick hem så gick vi förbi blommster affären och köpte en fin bukett tulpaner till Amanda hon som kom springande i morse, så himla modig !  

                              

Ovido - Quiz & Flashcards