Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2010

Av Pauline Johansson - 1 mars 2010 11:37


Jag är med på en sida som heter Gratisbio och den är jätte bra det ända du gör är att göra några klick och värva vänner och poff du får massa poäng som du kan byta ut måt pressenkort på över 200 olika äffärer eller kanske få en biobilljet vem vet det är du som väljer helt själv.

Eller gör som jag och skriv om gratisbio i din blogg och få mellan 10-1000 poäng per inlägg
samtidigt tävlar du om ett presentkort hos Nelly.com  på 500 kronor varje månad.  

Det är helt gratis att bli och vara medlem !

Klicka på min värvningslänk och få 75 istället för 50 start poäng!
http://gratisbio.se/?RecruiterID=276922

Av Pauline Johansson - 1 mars 2010 09:08

God morgon alla gulliga läsare :)

Idag är det första mars .. Om inte snön är borta i april så vet jag inte vad jag kommer att göra!

    

Inatt så sov Vanessa över :)

Vi kollade på .. Jag vet inte riktigt hur den heter men men någonting med Min stora feta grkiska semester.

 Men nu ska jag "vila" så jag spanar in andras bloggar och går in på nylleboken :D 

Ovido - Quiz & Flashcards