Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2010

Av Pauline Johansson - 31 maj 2010 21:59

God natt alla små murtar ;)

Tänkte skriva godnatt eftersom jag är trött och tänkte kasta mig i bingen (Sängen) :D

Här kommer också ett par bilder på min kvälls-outfitt :)


  Och en till ;)


 Jupp en än gång Godnatt !   

Av Pauline Johansson - 31 maj 2010 15:52

Hejjsan !

Förlåt för min dåliga uppdatering i helgen :/

Jag har haft det väldigt fullt upp ;) Kul, men i lördags var jag iallafall på en talangjakt de hade här i salem.. David och Vanessa var med och tävlade :D

Och här är iaf deras bidrag :D :D 

Och här har ni Vanessas :)

För bra asså ;) Haha puss kolla in PJJA föresten ;)

Av Pauline Johansson - 29 maj 2010 22:12

Har inte bloggat alls mkt men det blir mer imorgon ;)

Godnatt pussar !


Glöm inte att kolla in PJJA :D

Av Pauline Johansson - 28 maj 2010 14:50

Hello every body !

Hihi, kommer inte kunna blogga mer idag så tänkte bara bërätta kort om min dag :)

Idag har jag så klart varit i skolan ;) Jag har varit med Jennifer, vi hade fun fun :)

Iaf kommer pappa hämta mig snart eftersom vi ska till stallet ! :)

Jihu <3 Japp... Men nu måste jag gå PUSS PÅ RUMPAN :D


Kolla på PJJA ;)

Av Pauline Johansson - 27 maj 2010 21:00

     

 

har du kille om inte det så ska jag döda dig farttar du det!!!!! död åt kvinnorna!!!



från aninym


Svar: Nej, men snart kanske ;)


 

 


vilket är ditt favorit shoping center i hela världen?


från gfdgdgfrshg


Svar: Oj, ska vara lite tråkig och säga att det nog är SKHLM ;P 


 


vilket är ditt favo djur?
vilken är din favo mat rätt?


från aida

Svar: Jag älskar hundar :) Och så gillar jag, ehm.. Tacos :P

                        

 

 jag undrar villken favorit färg du har?


från ann-sofi lundmark

Svar: Rosa och blå :D 

 


Känt dig ganska länge, men vet ju inte ens vilken din favoritfärg är! :O Så, lite frågor


1. Favoritfärg? x)
2. Vad tänker du & Jenni göra i Spanien i sommar? ;o
3. Vad är det konstigaste smeknamn ngn ngnsin gett dig? :3


från marre

Svar: Min favorit färg är blå och rosa, Jag och Jennifer kommer att njuta och ha så roligt som möjligt

och det konstigaste smeknamnet jag fått är nog Poopie ;)



 vad vill du bli när du blir stor?

från zaida

Svar: När jag blir stor vill jag bli en ridande polis ! :D

 

  

Av Pauline Johansson - 27 maj 2010 19:54

God natt :D
Gud jag är så jätte trött :/

Men det är väl så ? Snart fredag :)

Jag skulle till vårdcentralen men de tog inte in fler idag ? jaja tycker det låter konstigt, ska inte gaga mer om det så godnatt ! ;)

Av Pauline Johansson - 27 maj 2010 14:11

Hejsan !

Idag har det varit skola ;)

Vanligt men wtever :) När jag loggade in på min blogg och skulle kolla  mina komentarer, så var det en person som hade som skrivigt ett hot "brev" !

JA, inte så smart eftersom att när man komenterar så kan ju jag se era

IP-adresser :@ Så osmart så ja, jag har rätt att anmäla sådant !

Iaf en liten sak ska inte förstöra mitt blogg inlägg ;)

Idag har Maria hållt sitt föredrag på svenskan, hennes blev betydligt bättre en mitt im man kan säga så :$ Hennes handlade om manga..

A MEN ETT STORT GRATTIS TILL DIG OCKSÅ, MARIA FYLLER 14 ÅR IDAG!

Pussahar och kramar och glömm inte att kolla in PJJA :D


  

Av Pauline Johansson - 27 maj 2010 08:45

Igår kväll:


Denina: Paula?


Pauline: Ja?


-Tycker du om den här Bh:n ?


-Ja ..?


-mest av alla ?


-Mm..


-Mer än mig ?


-Nej asså, Hahaha...


Fruktkungens blogg ;)

Skapa flashcards