Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Det här läste jag på paows blogg!

Av Pauline Johansson - 1 maj 2010 13:15

Hej och godmorgon :)

Läst precis paows  blogg och hon hade skrivigt så här om kissie !

Svar till min idol Kissa!

2010-04-29 klockan 21:08

Som hon beskrev det så har jag ”legat runt” och har en dålig uppfostran. Då vet jag inte riktigt vad jag ska säga… Om ni undrar över alla *** så är det för att jag lärt mig av min idol…

När jag ser bilder på Kissie så tycker jag att hon är söt. Riktigt söt, men sen när man ser henne på stan, man ser randen och det stora håret .

Men så får jag höra att en bekant till mig är tillsammans med dom som redigerar bilderna för bl.a Veckorevyn och som han beskrev det så har han ”aldrig jobbat så hårt” som med Kissie. Såg även riktigt ”fina” bilder på henne i Dennis kamera. Har du inte glömt att berätta att din bröstoperation blev misslyckad? Att dina bröstvårtor sitter helt snett? Illa…

Angående om att du är oskuld (dum fråga?) så varför fick en kille jag träffade i Grekland in hela sin **** i dig? Och varför köpte du geishakulor (knipkulor) när du var med mig och Amir i somras? Dålig uppfostan har jag inte, men visst är jag lite lös i kanten fast jag är glad att jag har föräldrar som bryr sig om mig, till skillnad från dig. Din mamma *** **** *** ******* ******* och din pappa ***** *** **********, och du har fått göra precis vad du vill i hela ditt liv utan att dom brytt sig ett piss.

Och btw, varför berättade du inte att du ******* med Anothony som ägde L****y för gratis inträde fram till du var 18..? Och varför har du inte berättat att du haft ihop det med Café Operas ägare, och varför har du inte berättat att du legat med P**** S**** och varför har du inte berättat att du legat med S****an o.s.v.? Jag kan i alla fall räkna på mina fingrar hur många jag legat med icon smile  Svar till min idol Kissa!

Nu har jag en anledning till att avslöja saker om min idol. Vet så otroligt mycket så att det nästan är skrattretande… Hehe!

Utan photoshop:
1300  Svar till min idol Kissa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards