Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

=)

Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 15:04

Hej!

Kom hem för en dryg timme sedan :/

Är jätte trött men har iaf läst klart boken jag lånade i förrgår ;)

Den var helt ok, faktist handlade om en tjej som var mobbad, både fysiskt och psykist!

Verkligen jätte solrligt men den sluter lyckligt kan man säga...

Iaf så har jag varit i skolan, hehe, varit med Jennifer som vanligt :D

Aa.. Med mera :P

det är jätte deppigt väder ute och jag är inte på topp häller om man säger så..

Men ser framemot lördag då farmor fyller år och jag denina och Jennifer kommer ut och grattar henne på landet :) Vi kommer sova i stugan på gärdet helt ensamma (första gången) men det kommer bli superduper kul ! :D

Just nu är jag hemma hos pappa, kollar lite småt på tv och gör min vardagliga rutin på datorn, om man kan säga så ;) Hihi, nästa vecka på lördag firar Jennifer sin födeölsedag om jag inte har fel ?

Det var ju så länge sedan jag skrev "normalt" på bloggen men kommer sätta igång igen nu :) Har fotbolls träning halv åtta till nio :/ Man är ju inte jätte sugen i det här vädret med det är ju bara att gå dit :S

Jupp, skriver mer sen kan jag tro, Kramar !  

 
 
Ingen bild

Jennifer A

25 maj 2010 15:22

Hihi har festen då, jag fyller faktist år om en månad, o dagar, åtta timmar och 39 min exakt:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Skapa flashcards