Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2010

Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 17:37

Det är träning halv åtta, kul men kallt....

Hehe, har precis ätit och halv sovit en timme :/

Är jätte trött tur att man har sovmorgon morron ;)

Jahap.., kollar på tv och använder datorn som tidsfördriv :S

Men det finns ju inget annat att göra.. '

Tänkte börja med frågestund igen, börjar om en stud sen får det hålla på 48 timmar ;)

Ska bara göra en fin bild som passar;)

Jaja har inget kul att skriva men det frår duga ett tag till :D

Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 15:21

Hittade den här låten på kissies blogg ch diggar den verkligen!

Ska försöka ragga den och vet precis vem jag kan fråga :D


Mother lover - Justin Timberlake and Andy Sambeg



Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 15:04

Hej!

Kom hem för en dryg timme sedan :/

Är jätte trött men har iaf läst klart boken jag lånade i förrgår ;)

Den var helt ok, faktist handlade om en tjej som var mobbad, både fysiskt och psykist!

Verkligen jätte solrligt men den sluter lyckligt kan man säga...

Iaf så har jag varit i skolan, hehe, varit med Jennifer som vanligt :D

Aa.. Med mera :P

det är jätte deppigt väder ute och jag är inte på topp häller om man säger så..

Men ser framemot lördag då farmor fyller år och jag denina och Jennifer kommer ut och grattar henne på landet :) Vi kommer sova i stugan på gärdet helt ensamma (första gången) men det kommer bli superduper kul ! :D

Just nu är jag hemma hos pappa, kollar lite småt på tv och gör min vardagliga rutin på datorn, om man kan säga så ;) Hihi, nästa vecka på lördag firar Jennifer sin födeölsedag om jag inte har fel ?

Det var ju så länge sedan jag skrev "normalt" på bloggen men kommer sätta igång igen nu :) Har fotbolls träning halv åtta till nio :/ Man är ju inte jätte sugen i det här vädret med det är ju bara att gå dit :S

Jupp, skriver mer sen kan jag tro, Kramar !  

Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 11:15

Gud jag blir så arg !

Jag skulle tagit klänningen på en gång men istället väntade jag och nu är den slut överallt till och med på internet :(

Men jag bästelde den här istället ;) Hoppas den kommer innan jag åker till spanien :)

 

Av Pauline Johansson - 25 maj 2010 08:07

Ska ha tyska nu så j*vla boriiing ! Tråkigt, iaf om ni undrar så bloggar jag från mobilen ;) tråkigt väder ute ! Fan vad irrigt, jaj sånt e livet... Har så tråkigt bloggar inte ens om något eller Ja :/ hej då...

Av Pauline Johansson - 24 maj 2010 18:50

Hej, Är typ färdig med min bloggdesign nu tycker den mkt bättre en den andra, ?

Inte jätte stora förendringar, men känns som mera jag :D

Har inte mkt att skriva så det blir mer i morron pusshar och kramar, Päwah :)

    

Av Pauline Johansson - 24 maj 2010 17:31

Tänkte byta min design på bloggen ;)

Vill för nya mig lite, ny header med mera :D

Vad tycker ni ? Jag tror den kommer bli bra, och så har jag tänkt att jag ska blogga mer om staller och allt i huvudtaget :)

Av Pauline Johansson - 22 maj 2010 20:53

Hahaha, han e bara för söt =)

Ovido - Quiz & Flashcards