Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2010

Av Pauline Johansson - 9 maj 2010 19:58

JUpp här är den men vill bara säga att ludet var jätte dåligt när man spelade in på mobilen basen tar över så börja kolla från 6,20 ! Det blir bättre vart eftersom, man ser inte så mkt häller :S + Så ser det ut som om vi sitter jätte långt bort fast vi satt typ 15 meter från senen ? Man såg betydligt bättre på riktigt ! :) <33

Av Pauline Johansson - 9 maj 2010 15:27

Igår var jag ju och kollade på lady gaga ! ;)

Skiit skoj :)

Förbandet var okej, inte det bästa men rätt ok..

Tänkte ladada upp bilder från igår ;)

Kommer ladda upp en video oxå men inte i det här inläget :/

Heheh,, jupp :)

Jag börjar med bilder från för bandet och sen ett par när hon uppträder :)

          


Och nu till Lady Gaga :D

        


Och sist men ínte minst senen :)

  


Man ser inte jätt mycket på bilderna men man såg mkt bättre i verkligheten :)

Jag tror att det var så mkt lapor så typ kameran inte kunde ta in allt eller nåt ? (bara spekulationer) ! <3

Hehe ;)



Pussar !

Av Pauline Johansson - 8 maj 2010 17:01

Jupp då ska man åka och se lady gaga :)

Halv åtta får man komma in men vi ska åka lite före eftersom vi vill´hinna äta på donken :)

Jupp och så ser min autfitt ut :)

  

Ny dushad och helt osminkad, wtf beatch ? :)


Lady gag i egen hög person :D

  

Av Pauline Johansson - 4 maj 2010 20:32

Bilden:

  

Beskrivning: Åt det håll ni föreställer er att tjejen snurrar, den sidan av er hjärna är dominant. Det är faktiskt så att ni har olika egenskaper beroende på vilken hjärna som är dominant. Här nedanför kan ni läsa dem, dock på Engelska:

Min dominantaste hjärnhalva var tydligen höger men när jag läste texten såg jag att bilden började snurra åt andra hållet ?

Ovido - Quiz & Flashcards