Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2010

Av Pauline Johansson - 3 maj 2010 18:06

Här är en grej jag precis läste på kissies blogg och det stör mig otroligt mkt!


Jag skulle ALDRIG röka!

 

 

Nu tror folk att jag röker när ni vet själva att jag aldrig skulle göra det..?! Känner mig lite kränkt faktiskt, har varit väldigt tydlig med vad jag tycker om folk som röker..

 

 




Folk tror detta är min hand, men ni ser kanske att handen är SVART? Det är alltså Rosanna, INTE JAG som röker. Förstår inte hur folk kan vara så elaka och hitta på sånna rykten om mig.. Hoppas ni skärper till er och förstår att man inte kan hålla på hur som helst mot folk  Usch…

 

 

 

 


“Varför skulle jag vilja stoppa in en cancer-pinne i min kropp..?”

 

 

Hur ska hon förklara den här bilden jag hittade längre ner på hennes blogg ?

Stör mig sjukt mkt !  

Av Pauline Johansson - 3 maj 2010 17:40

Hej,

Om ni har några frågor till mig eller min blogg kan ni jätte gärna fråga HÄR :)


  

Av Pauline Johansson - 3 maj 2010 17:24

He, har kommit på att jag inte har så mkt blogglust...

Men kommer skriva någon gång när jag har lust :D

Ja iaf, idag hade vi ori..? Naej men sånt där när man anävänder kartor i skogen... skiit tråkigt btw :/

Alldrig mer jaja va med jennifer efter skolan men har kommit hem nu eftersom hon skulle på dans <3

Juppz.. Vi satt vid datorn en stund och hittade det här på aftonbladet!

”Klart att man blir rädd och orolig”

  

Morgan Alling 41, programledare

Varför är det så skämmigt att prata om prostatacancer?

– Är det? Jag tycker inte det är skämmigt att prata om. Det är viktigt att man pratar, för ju mer man pratar ju mindre konstigt blir det. Det är när man skäms som ingen utveckling sker. Jag skäms inte så mycket för mig så jag pratar gärna.

Hur ska vi få män att prata om cancern som dödar 2 600 svenska män varje år?

– Genom att de som inte skäms ställer sig upp och pratar. Jag tror det kan hjälpa människor i den situationen. Pratar man om det så blir det avdramatiserat. Klart man blir rädd och orolig, men ju mer man pratar, desto mindre blir rädslorna.

Vad är det bästa med din snopp?

– Att den kissar skönt och har gjort min son Wilhelm och att min fru tycker att den är bäst.

Andreas Victorzon..


hel skumt! jaja..

Hihi..

En sak till !

Mamma kom precis igenom dörren och sa att vi har första raden till lady gaga på lördag! JIPPIE!!!!  Jag har bevis Look!

Så är det ! Lördag Lady Gaga första raden :) Älskar!

massa pussar och kramar ;)  

Av Pauline Johansson - 1 maj 2010 13:15

Hej, igen tänkte bara kolla hur många som hade kollat på brasan ?

Jag gjorde det :) men tog inga kort så här är ett kort från förra året :)

    

Men nu ska vi iväg för att gratta david som fyller 14år.

 GRATTIS ;)

Av Pauline Johansson - 1 maj 2010 13:15

Hej och godmorgon :)

Läst precis paows  blogg och hon hade skrivigt så här om kissie !

Svar till min idol Kissa!

2010-04-29 klockan 21:08

Som hon beskrev det så har jag ”legat runt” och har en dålig uppfostran. Då vet jag inte riktigt vad jag ska säga… Om ni undrar över alla *** så är det för att jag lärt mig av min idol…

När jag ser bilder på Kissie så tycker jag att hon är söt. Riktigt söt, men sen när man ser henne på stan, man ser randen och det stora håret .

Men så får jag höra att en bekant till mig är tillsammans med dom som redigerar bilderna för bl.a Veckorevyn och som han beskrev det så har han ”aldrig jobbat så hårt” som med Kissie. Såg även riktigt ”fina” bilder på henne i Dennis kamera. Har du inte glömt att berätta att din bröstoperation blev misslyckad? Att dina bröstvårtor sitter helt snett? Illa…

Angående om att du är oskuld (dum fråga?) så varför fick en kille jag träffade i Grekland in hela sin **** i dig? Och varför köpte du geishakulor (knipkulor) när du var med mig och Amir i somras? Dålig uppfostan har jag inte, men visst är jag lite lös i kanten fast jag är glad att jag har föräldrar som bryr sig om mig, till skillnad från dig. Din mamma *** **** *** ******* ******* och din pappa ***** *** **********, och du har fått göra precis vad du vill i hela ditt liv utan att dom brytt sig ett piss.

Och btw, varför berättade du inte att du ******* med Anothony som ägde L****y för gratis inträde fram till du var 18..? Och varför har du inte berättat att du haft ihop det med Café Operas ägare, och varför har du inte berättat att du legat med P**** S**** och varför har du inte berättat att du legat med S****an o.s.v.? Jag kan i alla fall räkna på mina fingrar hur många jag legat med icon smile  Svar till min idol Kissa!

Nu har jag en anledning till att avslöja saker om min idol. Vet så otroligt mycket så att det nästan är skrattretande… Hehe!

Utan photoshop:
1300  Svar till min idol Kissa!

Skapa flashcards