Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2010

Av Pauline Johansson - 30 juni 2010 19:48

Hola ;)

Idag har vi varit vid en pool, badat och solat hela dagen :)

Borjar redan bli brun och har typ 20 dar kvar :)

Japp men maste sluta pussar   

Av Pauline Johansson - 29 juni 2010 23:50

Hola!

Just nu bloggar jag fran sapanien :)

Idag har vi varit ute pa stan och typ shoppat ;)

Jag har kopt en jumpsuit fran Bershka, Lovit ! <3

A men nu tanker jag ga och lagga mig puss och kramar fran mig   

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 23:15

  

Jag och mamma    

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 21:12

Nu så att jag inte glömmer det sen :D

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 17:30

Vi var i haninge centrum i helgen och då hittade jag mitt konditori :D


  


Har as tråkigt !

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 17:06

Idag blev en sån där dag som inte blir som planerad ;)

Skulle ju vara med Jennifer, **** och ***** men så blev det inte :/

tråkigt men vad ska man göra.. Det blev iaf en båttur med farsan :D

Hade alldrig åkt den nya båten innan men nu är det gjort ;D

Och vid bryggan fick vi sälskap av två svanar säkert gifta *Blink* och tre ungarar :)

                     

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 16:51

Jag älskar verkligen den här låten !


Usher Ft Will I Am - Oh My God  

 

Av Pauline Johansson - 27 juni 2010 11:51

Vaknade för ca en timme sedan   

Och nu sitter jag typ och slappar i soffan, och kollar på snövit och de sju dvärjarna  

Imorgon blir det spanien, vi åker hemmifrån kl 11! Jag längtar verkligen   

Och om en stund ska jag typ möta Jennifer, vet inte riktigt när men hon skulle smsa.

Sriver mer senare (troligtvis) pusspuss <3

Skapa flashcards