Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2010

:D

Av Pauline Johansson - 21 juni 2010 22:14

        

Av Pauline Johansson - 21 juni 2010 19:35

Om typ en timme börjar matchen Spanien-Honduras !

Längtar verkligen att se dem spöa skiiten ur dom andra men åt andra sidan ska jag inte tro för mkt, sist vann ju Schweiz med 1-0   

Men här kommer Spaniens målvakt som Denina tycker så mkt om   

  



Av Pauline Johansson - 21 juni 2010 16:14

Blev sådär den startade så där och ja slutade inte lyckligt   

Här är koftan jag köpte, det blev inte så mkt.. Men jag älskar den      

Jag skulle köpt en tröja/blus oxå på JC men vi hann inte så det får bli en annan dag i veckan :S



Av Pauline Johansson - 20 juni 2010 21:03

jag undrar om vad ni tycker om de här skorna !?

Hiss eller diss ?

             

Av Pauline Johansson - 20 juni 2010 20:41

Nu är jag tillbaks från örebro och ni fattar inte hur kul jag har haft det !!

Helt galet kul faktist! Em.. Har mkt att berätta och massa bilder men de får ni höra om imorgon när  jag har ork att skriva mer om det för att det är så mkt jag vill

berätta om ! (A) Om åtta dagar ska jag till spanien med jennifer ! Helt sjukt det med det känns som det gått en evighet och u är det ca en vecka kvar :D

Jaja.. pusspuss !

rekomenderade bloggar:

PJJA

Inga svampar


Av Pauline Johansson - 15 juni 2010 21:51

Fattar ni inte på första läs igen, jag och Jennifer asgarvade, HAHAH   


  



Av Pauline Johansson - 15 juni 2010 08:47

på att uppdatera men det har inte funkat pågrund av intenet som har börjat strula ! :/

Och det är fett irriterande, men nu funkar det och jag hoppas att det fortsätter   

Idag är det iaf tisdag.. Igår köpte vi äntligen en studsmatta !!   

Vi ska typ fixa den efter lunch idag ! :D Skiiit kul..

Vi ska äta lunch med mamma idag vi ska typ åka till hennes jobb ;)

Sen senare får vi lite besök och så kommer också en hemlig gäst Mr. Evil !    

Hahaha, aa.. Och imorron så ska jag + hela fotbollslaget typ till Örebro..

V får väl se hur mkt jag kan spela tackvare mina knän :S

Jag har ju typ slatter tror vi    Inte alls kul gör ont somm F**n..

Mm.. Så när jag är i örebro blir det ingen uppdatering om jag absolut inte har tur och mobilen vill mig "gott" :D :D

Hej då !   

Skapa flashcards