Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2010

Av Pauline Johansson - 9 juni 2010 15:21

hej och förlåt för dålig uppdatering igen :(

Iaf så satt jag precis och kollade på en video från i julas, och garvar lika mkt som förut ;)

Jag ser inte klk ut mn det får jag leva med ! :D

Och sen kanske det kommer en till video !? :)

A.. HAHAHAHAHA!!!

Av Pauline Johansson - 6 juni 2010 18:01

Hellu och förlåt för det så jätte dåliga uppdatering :S

Jupp, ifår hade Jennifer iaf sin "fest" :D

Det var kul men detg blev mpg inte riktigt som hin tänkt sig :(

Hiji, men iaf så sjög Vanessa på Plaskis (Nationaldagen) ;) Haha, du var jätte duktig !

Aa.. Sen ikväll kommer Rebecca hit vi ska göra sushi, till middag :)

Ni kommer till 99% få se våra mästerverk ;)

De var allt tror jag, Puss !

Av Pauline Johansson - 2 juni 2010 18:11

Hejjs!

Just nu är den enda gången jag har chans att blogg idag..

Och det är först nu jag har tillgång till en dator ;)

Ja jag har sätt en video som bara  e förvidrig jag har en bild !

KOLLA!!

Så vidrigt, Japp!

Iaf så såg jag också "bebisen" som röker 40 cigg om dan, LOOK!

Han nbnkar huvude i väggen som en galning om ha n inte får sina ciggaretter !

Beroend, hallå !? (läste det från en annan källa) :D  

Av Pauline Johansson - 1 juni 2010 19:23

Hej!

Är ensam hemma, jätte tåkigt japp...

men så kan det vara skönt ibland ;)

Har ingen jätte lust att blogga så skriver mer imorgon :D


Här är min Autfitt idag :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards