Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauline Johansson - 31 juli 2010 14:01

Skjuta med luftpistol! Så j*vla kul   

Och vill ni veta vad jag har gjort med nina och pappa idag ? (a)

Vi har gått dit pappa gick för att skjuta när han var liten och sköt vid skyttegravar, men alla var igen täppta as tråkigt   Men vi gick iallafall in i en kohage och det var fullt med jätte söta kalvar !   Dem har värkligen sträva tungor ! Men as mysiga det fanns en svart föll som var den "tuffa" så han började komma fram så gick alla efter det var säkert runt 15 stycken. Haha, och sen när vi kom till baks var Jonas och Robin här med en kompis och figo   Trevligt japp men trot att vi är på väg hem snart farbror sonny skulle kanske komma också men vi får se om vi är kvar till dess ?


Och pappa har lovat ett kvällsdopp i mölle senare ikväll. Och så ska vi kanske hyra en film senare också, vi får se vilken det blir.. Jag vill se prinsessan och grodan , haha   

Av Pauline Johansson - 30 juli 2010 23:25

God natt ! Ska bara blogga en kortis nu eftersom att jag tänkte gå och decka i min inte allas så jätte sköna säng   Nu låter det som jag klagar men det är faktist väldigt mysigt här. Orkar inte blogga mer dör av trötthet så jag uppdaterar mer imorgon, puss !

Av Pauline Johansson - 30 juli 2010 18:00

  

  

Av Pauline Johansson - 30 juli 2010 17:08

   

Tröja från MQ 249;-  

  

Jeans från C  299;-

Av Pauline Johansson - 30 juli 2010 11:57

     

  

Av Pauline Johansson - 30 juli 2010 11:16

Godmorgon, idag är jag på mkt bättre humör kan vara vädret eller något ?   

Men som det ser ut nu ska vi med familjen Larsson till sälen på måndag   

Vi ska inte åka skidor dom har e stuga där som dom anväder två gåner om året och nu ska de upp och fiska och dom frågade om vi ville med   Vi skulle prata mer på söndag när nina firas, om vad vi ska ha med oss osv.    As kul och förlåt för min dåliga uppdatering igår jag var inte allas på humör, jag hade ont i huvudet och mådde illa   



  

http://www.gratisbio.se/redirect.php?UserID=276922&AdID=2261"> src="http://saray.se/out-ads/frossle/468x60/468x60-standard.jpg" />

Jag har lagt ut den här länken för att dom har jätte fina smycken de har bla. swarovski   


Av Pauline Johansson - 29 juli 2010 12:23

Vaknade för precis en timme sedan och är så trött måste hitta på något   

Kan kolla med mamma om hon orkar dra till skärholmen eller något annat ställe känner mig helt död måste röra på mig.. Haha jag är vääärkligen slööö idag   

Men det ska vi ändra på ringer någon senare om jag inte ska någonstans   

Gud vilket tråkigt inlägg ska inte plåga er mer

Skapa flashcards