Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauline Johansson - 26 juli 2010 14:10

Hejsan, är just nu med vani som tar kläder jag inte använder längre hon tog typ mer halva påsen    Då kommer kläderna till använding igen, super    *blink*

Yup men nu ska jag vara lite social så jag ska sluta blogga och umgåås med vännen min, haha    Skriver mer senare   



+ Glöm inte att fråga frågor på mitt bloggsvar   

Av Pauline Johansson - 26 juli 2010 12:31

Jag har en ny avdelning på bloggen som jag svarar på alla era frågor   

Det är bara att börja   

Av Pauline Johansson - 26 juli 2010 11:33

HISS ELLER DISS ?  

  

Kofta från bikbok

Linne från pull and bear

byxor från weekday


Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 21:16

Hyperrealismer målar målningar som ser ut som ett fotografi!

Målarna använder extra subtila (onsynliga t.ex att man tittar men tittar inte) element som skapar en bild av verklighet. Jag tycker det är as ballt, vad tycker ni? Komentera gärna  

(Klicka på bilderna för att göra dem större )   

 

                 

 

Dem ser så verkliga ut jag fattar inte hur man lyckas men såt är livet.. Puss & Godnatt  

 

 

 

Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 19:42

               

Vilken tycker ni bäst om ?  

Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 18:52

                                                  
                          

Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 18:14

Joshua Radin - I'd Rather Be with You

 

 Yolanda Be Cool - We No Speak Americano

 

Miley Cyrus - Can't Be Tamed





   

Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 18:00

Tjena, idag har jag och denina varit med pappa hela dagen   

I början åkte vi runt med bilen med sen åkte vi till pappas kompis Linda   

Hon hade 5 katter 2 hundar och 7 hästar    Jag blev super kär i hennes hund wippi !

det var en 8 år gammal skäfer som var helt underbart lydig, snäll och hur lekfull som helst!

Och så blev jag oxå lite kär i hennes 8 veckor gammla föl   Han var så himla gullig man fick pussa krama och han bara gosade. Fölmular är så himla mjuka asså   ! Från och med idag I LOVE FÖLMULAR    Hon har två föl och det andra fölet som skulle bli 3 veckor på onsdag hade lite väl mkt attityd men helt ok   Jag kommer bara ihåg vad ena heter men jag vet inte vilken av dem? Jaja låter jag besatt ? Haha wtf   




+ Har inte med fölen att göra men ihuvudtaget har ni märkt att jag bytt smileys ?

Ovido - Quiz & Flashcards