Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauline Johansson - 25 juli 2010 12:15

Hej, Godmorgon!

Jag vaknade för typ en timme sedan och då hade pappa ringt fyra gånger.

Så idag blir det en till dag med pappa   Vi får se vad vi hittar på det är ju inge bad väder iallafall.. Thihi men så är det. Denina fyller år på onsdag (fruktkungen) Kolla in hennes blogg och glömm inte säga grattis om ni stötter på henne   

Men nu måste jag stänga av datorn och ta på mig skorna, puss   

Av Pauline Johansson - 24 juli 2010 21:48

Ska alldeles strax ner och duscha ska bli skönt att dusch länge och varmt nåt jag verkligen saknat, i spanien tar ju varmvattnet slut och man får inte duscha länge för att det kostar alldeles för mycket    så det är något jag verkligen längtat efter att få göra ! Så nu börjar det bli dags att stänga av datorn   

Jag kan ju oxå passa på att skriva god natt nu för  jag är tveksam på om det kommer något mer inlägg idag !   Tänkte vara lite social senare och kolla på tv med mamut  

Av Pauline Johansson - 24 juli 2010 21:11

Helloj!

Idag har jag, nina och min pappa spenderat den största delen av dagen idag, men senare så kollade vi Shrek 3 på Heron med mamma oxå   Den var faktist helt okej.


Imorse när jag vaknade bästemde jag mig för att jag ville köpa mig en digitalkamra,

min farsa fick reda på det och så åkte vi och köpte en till mig, wierd.. Men tack så jätte mycket den var jätte fin !     

  

Av Pauline Johansson - 24 juli 2010 11:04

    

                                                

Av Pauline Johansson - 24 juli 2010 10:08

Hej allihoppa !

Har vaknat upp och kännt mig äligttalat som en prinsessa   

Jag har sovit så bra !    Men nu måste jag göra mig klar pappa ringde precis och sa att vi skulle göra oss färdiga, att han hämtar oss om ett par minuter   

Lägger in min dresscode om en stund kanske en facelook oxå, vi får se. Han det bäst   

Av Pauline Johansson - 23 juli 2010 19:06

åka till djursjukhuset med saga :(

Hon hade en trampdyna som var trasig och mask.. Hon var as smal :/

Inte bra men hoppas hon mår bättre snart :) Men nu ska jag fortsätta med min uppakning av resväskan :D Men det kommer bli mer bloggning imorron :)

Om ni vill se bilder från spanien så ´kan ni kolla in mitt spanien album på Facebook :D

Och här är min mys aoutfitt idag ;)

  

Av Pauline Johansson - 21 juli 2010 18:37

Hola !

Idag har vi varit pa stranden hela dagen ;)

Och dagarna innan det har vi varit i Benidorm.. Vi har varit pa Terra Mitica :D

Det har varit jatte kul ! :) Men nu är det knappt tva dagar kvar tills vi ladar pa Arlanda ;)

Vi kommer hem pa fredag :) Saknar verkligen min sang, att sova mjukt bekvamt och svalt.. Haha :) Japp men nu ska jag in pa facebook   



Av Pauline Johansson - 17 juli 2010 22:51

..Vi kom precis hemifran var helspeckade dag :) , fihuu..

Vi har varit i ett vattenland :D dar sprang vi typ i ett hamsterhjul as kul ! :)

Tankte ladda upp ett par bilder, inte sa fina men dem far duga :/

Haha :D
Iallafall sa ska vi ivag till Benidorm imorgon, det ska bli as skont att fa sova pa ett hotell.

Langtar till AC skon sang mm ;) Godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards