Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juli 2010

Av Pauline Johansson - 16 juli 2010 16:18

Hello folks :D

Idag har mamma och denina namsdag, GRATTIS   

Japp, Carmen.. Sa nina firades men den sockerbulle ;) Nice :)

Idag firas ju bynsbeskyddare sa det blir en massa fyrvekerier ikväll, trevligt (a)

Mmm.. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om sa det blir val ett inlagg senare ? :)


En bra lat :D eller jag tycker den ar det..

i'd rather be with you - Joshua radin

Av Pauline Johansson - 16 juli 2010 16:04

Jupp, Sa att ni vet har jennifer skapat en egen blogg som heter Larsolof :D

Hon far inte veta att jag skriver det for hon kommer morda mig ;)

Hon skapade den i tis men eftersom att internet strular sa blir det inte jatte manga inlagg for nogons del :S  Aa.. men nu maste jag skynda mig vi ska ju fordela tiden pa datorn rattvist sa har inte sa lang tid pa mig langre , thihi :D

Av Pauline Johansson - 13 juli 2010 20:47

 

Jennifer :D


Jennifer kollar mot vattnet ;)  

Denina, Jennifer, Helena och mamma. Trevligt (a)

Havet/stranden

Denina, Mamma och Jennifer

Av Pauline Johansson - 13 juli 2010 19:12

.. eller jag kvallsdopp ;)

Hello folks ! Just nu sa ska jag till stranden for att ta ett kvallsdopp :)

Skont, hihi.. men maste skynda mig att skriva for att Nardo ska in pa club Pinguin.

Ni far se bilder senare pussar :D

Av Pauline Johansson - 13 juli 2010 16:07

SPANIEN VANN !

Ar ju i spanien sa att det var varsta draget har nere ;)

Waving Flag K´naan n David Bisbal  



Iallafall sa ar jag och Jennifer hemma ensamma for att vi valde att  inte aka till Murcia.

Vi har cycklat till Dos Mares, dar at vi Mcdonalds, gott (a)

Nina fyller ju ar snart sa hon shoppar med mormor, hihi :D

Idag skulle vi ha akt till Aqualandia men det flyttade vi till pa lordag och senadan pa man och tis ska vi till Benidorm, for att ga till Terramitica, RUUUUULIGT   


Pus och kram skumbanan, thihi ( Jennifers ord ) men det var fran mig Pawhulainen

(oxå Jennifers ord) Jaja, Heiii da :)


Av Pauline Johansson - 8 juli 2010 12:46

Hola amigos !

Jag och Jennifer kom precis hem fran marknaden, Vi fick med oss ett par saker hem ;)

Iallafall spelade ju spanien om en finalplats igar mot tysklad och vann  :)

Sa det var fest i var lilla fiskeby.. Vi gick raka sparet för att fira på tivolit,

och det här var vi på vagen dit :D

  


Av Pauline Johansson - 7 juli 2010 18:04

Hola!

Vi Kom precis hem ifrån stranden mysigt :D (a)

Och imorron sa ska jag vi allihoppa till marknaden har :)

Ska bli kul! Wihoo ;) Lite bilder från stranen  :D:D:D:D:D:D

    

Av Pauline Johansson - 6 juli 2010 15:41

HOLA !

Jag, Denina och Jennifer kom precis hem ifråm stranden en mysigdag och sen senare kommer Helena och Leonardo från madrid *Blink* :D

Idag hade vi det bra har redan blivit brun! Lovit ;)

Men nu så ska jag bäretrta om vår hov-jackt !

idag har vi fångat krabboroch jätte fin Sandfisk som jag kallar den den typ kamoflerar sig. Vi hittade den i sanden (vattnet så klart) då så kallar jag den sandfisk, men det är kul jaja, ha det bra och ADIOS ! :DD

  

Ovido - Quiz & Flashcards