Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 31 augusti 2010 16:30

Hellojsan ! Idag har det varit en vanlig skoldag.. Men ni ANAR inte vad som hände mig och Jennifer när vi hade bollsport! As läskigt men istället för att spela fotboll fick vi hitta på något i föådet.. (där man förvarar en massa grejjor) a, men efter ett tag ser vi en grå råtta !!!! Euuw, Ingen av oss vågade sätta ner foten förns ett par minuter.. Super vidrigt.

Men iaf, när som helst kommer papi och hämtar oss, jag har packat, nagelack, klader och så ska datorn med såklart    hoppas han köpt påladdning till våra comviq grejsemojser..


På torsdag ska vi på vandrig så måste komma på någon gó matsäck.. Hmm..?

Kom med förslag. Forrut har jag haft med mig: varm korv i termos, pankisar, sallad, mackor, aa., kommer inte på något mer men typ det tror jag vad kan ni ge för ferslag?

Och om det är fint väder ska vi nog bada, vi en sjö eller jag vcet inte det kanske finns västa bad -platsen  men det tror jag inte.. Hehe.


Här har ni oxå dagens outfitt:

  

Vitt linne från marknaden i spanien 3 euro.

Den blåa tröjan är från Topshop 599;-

Byxor från ginatricot 199;-

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2010 19:41

Japp här komemr dom lovade videosarna   

Och nästa

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2010 19:10

Tjena bloggar nu eftersom att jag varit hos jennifer efter skolan.. Vi har bakat mocka rutor. Dom blev faktist jätte goda     men om ni kollar min blogg igen om en kvart så kommer ni se två videosar på Jennifer    Men nu ska jag bara fixa till en video eftersom att filen är för stor,.

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2010 08:54

  Hej, igår var ju två av mina kusiner här   Jag lovade ju bilder så här är dom..


Haha asg !      Jag älskar den här bilden kolla Lea (Lea är den minsta)  

Japp här har ni iaf ett par bilde, 3stycken då men det räcker väl ? hihi nu måste jag sätta på mig skorna puss och kram så skriver jag mer efter skolan     

Av Pauline Johansson - 29 augusti 2010 11:25

Godmorgon, blir ett kort inlägg eftersom att jag måste göra mig iordning och mitt rum för att moster + kusinerna kommer (Embla och lea) ska fförsöka att ta kort idag så att ni får se   bloggar mer om någon timme eller så för att nu måste jag gå och lägga en macka i rosten, är piss hungrig.. Hej då   

Av Pauline Johansson - 28 augusti 2010 15:33

tjena nu får jag skynda mig vi ska iväg på 70-årsfest nu så jag får skynda mig   

Det här fick jag med mig hem..

      

Hinner inte att väda bilderna så ni får leva med dom så här   

Oxå outfitten i kväll.

  

Bjuder verkligen på den här bilden!

+ dålig kvalite men det var webbcamen... Pussar   

Av Pauline Johansson - 28 augusti 2010 12:18

skrev ju precis ett inlägg om min dålig uppdatering igår och då skrev jag ju oxå om att jag skulle lägga ut en bild på mina naglar    men först ville jag bara berätta att vi ska till södertälje för att dom har en massa tält och sånt uppe jag vet inte vad det heter men aa.. här är dom iaf   

  


Av Pauline Johansson - 28 augusti 2010 12:08

hej, jag var inte hemma förren typ 21:00 igår.. inte ens en minut.. Så där har ni förklaringen på min dåliga uppdatering    Men jag försökte blogga från mobilen men det gick inte heller.. Bajs. Men idag ska jag försöka att blogga mera, mm..

Och om en puttenuttig stud så ska jag lägga ut en bild på mina naglar    Jag gjorde dom imorse när jag vaknade, vilket liv but I like it   

Skapa flashcards