Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 26 augusti 2010 16:12

Hellow folks !

har ingen jätte blogglust men jag har fixat mina och jennifers naglar igen   

jag vet.. men det är kul och det blir bra! Bilder på dagens naglar   

  Mina är dom blåa   

Och det här är jempapempas   


+ har ni sätt att jag skapat en ny kategori? Inte? klicka här     

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 18:31

1. Är du rädd för människor ska höra dig pissa?
- nej, haha   

 

 2. Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara?
- Den var svår.. men sushi tror jag.

 

 3. Stava ditt namn hur det låter.
- Pao-lin

 

 4. Förteckning ett ord för att beskriva din personlighet. 

   - Varierar, men oftast glad eller?

 

5. Vilka 3 saker tänder du mest på hos motsatta könet?

Ögonen självklart, muskler, thihi och hm.., "snällheten"


 6. Beskriv din pojkvän / flickvän i två ord:
-    

 

7. Var ser du dig själv om sex år?
- då är jag 19år, Jag jobbar på donken och vill göra rätt för mig hemma (hos mamma och pappa)


8. Vilka är din favorit smycken?
-  Örhängen


9. Vilken typ av tjänst har din mobiltelefon?
-  3 -.-


10. Vad hatar du mest med Stockholm?
- Uhm...


11. Vilken typ av bil är din drömbil?
- en rosa hummer    Lovi't    

  

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 17:42

Hej, idag så har jennifer varit här en stund, jag har fixat hennes naglar osv.

Just nu håller jag på att leta efter en speciel hemsida men, ja den kommer inte upp..  behövde en paus   Och så kommer ju fångarna på fortet idag det går måndag till onsdag. Har kollat på det sen jag var yngre   

  

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 17:04

Hello nu har jag gjort jennifers naglar vad tycker ni ?

  

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 15:07

Igår satt jag gjorde läxan medans jennifer höll på med min webbcam.

Kolla vad som blev till då, vi har sån bra humor asså !   


Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 12:52

Ska in på so nu ..Hoppas internet funkar då :)

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2010 09:23

Hej just nu bloggar jag från mobilen, så de kommer inte bli jätte många inlägg.Men så fort det funkar igen så får ni två videos på Jennifer när hon sitter framför min webbcam :)det går inte jämt att skriva från mobilen så när det går får vi se ;)kram <3

Av Pauline Johansson - 24 augusti 2010 15:43

Hollon! Pauline bad mig gästblogga eftersom att hon är på toan och skiter, skämt åsido. Anyway, vi sitter hemma hos henne och chillar tungt. Hon har precis målat mina naglar,  dock hennes egna också. Men det är fett chilli't att jag har fått en egen manikyrare (a) vi lägger in några bjutiful bilder på oss i nästa inlägg men nu får ni några på Pauline , så ni får njuta av min scnygga bästavän. Nu ska jag bajsa snett, adios amigos!

 

Pawolainens naglar, ssssmexigt! 

 

''anonym'', och det är inte mina eftersom att jag inte har så fula.. :$ 

  Ooooh minminmin.. ;$

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw GULLEGRinchen    

Ovido - Quiz & Flashcards