Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 23 augusti 2010 18:07

Tjena, har precis käkat och nu måste jag träna på mina läxor. Engelska och svenska.. Japp och så ska man få bvetyg, läskigt men tar det coolt    Hehe..

jag har inte jätte mkt att skriva om men jag slutade kvart i fyra och var med jennifir efter skolan men inte jätte lång tid, vi åt glass och så gjorde jag hennes naglar skit coolt hon typ fatta ingenting men det blev typ "grafitti" hehe synd att jag inte hade någon bild   Ska göra sånna i veckan tror jag så då ska ni se   



Av Pauline Johansson - 23 augusti 2010 09:45

     

Av Pauline Johansson - 23 augusti 2010 08:31

varje måndag till halv tio   nice men nu ska jag bara blogga en snabbis eftersom att jag måste äta fukorst borsta tänderna osv.. Men idag är det iaf skola jag börjar halv tio, skönt (a) aldrig haft sovmorgon förut (inlaggt på schema asså) så det är nytt men för typ två minuter sen gosade jag med saga som var ett mistag eftersom min vita tröja blev helt svart hårig    Jag och saga ----->

  

Visst e hon fin ?   

Av Pauline Johansson - 22 augusti 2010 10:45


Alexandra Burke - All Night Long  

Av Pauline Johansson - 22 augusti 2010 10:17

Halluuuuu, idag är jag.. m.. glad. Så känns det inget surt inom mig   Men jag vet redan vad jag önskar mig ! jag fyller år i januari.. Men jag vet ju ändå aldrig vad jag ska önska mig (inte för att man måste men,men) och jag vet faktist vad jag önskar mig till jul också men det är.. haha, det får ni inte veta fören jag fått det *hoppas* *ler*, hihi. Jag känner mig helt överspidad vet inte varför men jag har antagligen sovit gott ? Någon mer som känner som jag? Middag hos mamma ikväll klovckan sex, och sen skola imorgon.. Förra veckan gick fort så det är nog inga problem   

Av Pauline Johansson - 21 augusti 2010 22:29

Hej eller ja god natt kan man ju säga nu. Jag blir så tött jag höll på att skriva ett inlägg och hade kommit jätte långt men så händer det något och så måste jag börja om *suck*

Men idag vaknade jag klockan elva vi var i säris klockan tolv var där en halv timme sen åkte vi till jonas och robin som fyllde år sedan kollade vi på bio, karate kid jag tyckte den var bra (Y) efter det till garget och nu är vi hemma    Lång dag va?


+ att idag så fyller GOLAN år ! 14, GRATTIS !   

Av Pauline Johansson - 21 augusti 2010 16:00

Hur många inlägg om dagen tycker ni jag ska blogga?

Av Pauline Johansson - 21 augusti 2010 11:38

Hejsan idag blir det skhlm men inge shopping vi ska..eller jag vem vet men tror inte det  

Försöker blogg nu men det blir svårt när det är på chatten på fb som skrver varje sekund..

Men ska gör  mitt bästa. idag så ska vi hem till Jonny och lotta för att fira jonas och robin    Så ska gå klä på mig, fixa till mig och när pappa är klar och har duschat färdigt åker vi först till skärholmen sen vidare till  J och L, hihi   

Ovido - Quiz & Flashcards