Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 20 augusti 2010 18:23

..på fredager eftersom att det ät nu jag kom hem från ridningen. Jag slutar skolan 15:15 och måste vara på stallet 15:45 så man har ju inte jätte lång tid på sig  

men det här blir min kväll

  

Av Pauline Johansson - 20 augusti 2010 07:18

Hejsan, blev klar tidigt idag så jag tänkte jag kunde blogg lite.. Men jag ska iaf till skolan jag börjar kvart över 8, lång sov morgon va ?  Hehe, idag tror jag att vi kommer starta på lektionerna på riktigt för igår var det mer utdelning av papper och böcker. Men bloggar mer när jag kommer hem   

Dagens outfitt idag blir en mjukis kofta ovh ett par jeans-tights från bikbok och ginatricot. HISS ELLER DISS ?

  

Av Pauline Johansson - 19 augusti 2010 20:21

Hej, har precis kommit hem och duschat. Kom nästan direkt hem från ridningen jag gjorde ett snabbt stop på berga men gick fort hem igen. Det var så himla mycket mygg där.. Som om dom drar sig till mycket folk.. gör dom det..? Hehe.. Men idag har jag harft teori på ridningen och där skrev jag ett teori-prov, det var inte så svårt hade typ 6 fel av 20    Men jag tror jag fixar det. ska få veta resultatet nästa vecka, på torsdag..

men nu sk ajag iaf fixa till naglarna och kolla på tv en tund innan denina och pappa kommer hem. så puss och kram   

Av Pauline Johansson - 19 augusti 2010 15:51

  

  

Av Pauline Johansson - 18 augusti 2010 19:57

Hej jag har gått med i bloggerfy och de hjälper till med att få fler besökare, komentarer osv. + att man kan tjäna lite pengar i månaden. Bli medlem i bloggerfy snabbt och enkelt och helt gratis genom att bläddra ner på min blogg och klicka på "spalten" och bli medlem. Vad tycker ni ?   

Av Pauline Johansson - 18 augusti 2010 17:12

Hej hej, iadg har jag inte bloggat efter skolan eftersom att jag inte hade jätte lust och för att jag har fixat mina naglar i flera tilmmar.. Okejdå 1,5 timme   

jag gjorde en "tjokare" manikyr med detaljer. Blev faktist hel nöjd utav reultatet bara att höger handen inte alls blir bra eller den duger nu men den kunda ha blivit bättre.. Men så blir det väl för nästan alla. Det är ju jätte svårt att måla med vänster   Här är dem iallafall (mycket snyggare i verkligheten, mycket).

  

  

  

Vad tycks ? kOmEnTeRa !

Av Pauline Johansson - 18 augusti 2010 08:15

     

Av Pauline Johansson - 17 augusti 2010 18:17

Hejsan vi har skaffat comviq surf till datorn en sån här som man kan ladda på med en dag, vecka eller en månad. Hem till pappa asså.. Så nu kan jag ha med min egna dator med mina egna filer och kan blogga precis hur mycket jag vill bra va ?   


  

Ovido - Quiz & Flashcards