Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

..

Av Pauline Johansson - 17 augusti 2010 13:36

Vill ha..

  

Av Pauline Johansson - 17 augusti 2010 13:05

     

Av Pauline Johansson - 17 augusti 2010 12:24

Hej, idag har jag varit i skolan, det var länge sen jag skrev så, hu ?  Men vi har inte haft vanliga lektioner utan det ska vi ha på torsdag.. Idag var vi på hemkunskapen i ca 4 timmar.

Vi lagade egen spagetti osv. den blev inte jätte bra men helt okej. Nu ska jag upp till centrum med mamma och ladda på access korten   

  

(Jag har den lila och denina har den gula)

Av Pauline Johansson - 16 augusti 2010 19:24

Det här gjorde jag första gången med Golan och Jemie, haha men inte nu nu var det nina och jennifer.. Fiiet ruuligt   

Av Pauline Johansson - 16 augusti 2010 18:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 16 augusti 2010 14:06

Tjenare ! Idag har jag varit i skolan, vi hade upprop   Och nu är jag med Jennifer vi har precis ätit våfflor dom blev inte så jätte goda men men. Imorgon börjar vi kl9 och ska umgås i hemkunskapen hela dagen, vi ska laga luch och bara ha det trevligt, hihi  Men här är en video på Denina och Jennifer som leker framför webcam (och jag är oxå med lite) haha ..


Haha vad ska man annars hålla på med ?

Av Pauline Johansson - 15 augusti 2010 20:16

God natt, nej men nu ska jag gå och duscha och sen så ska jag gå och sova   

Haha, måste ju upp tidigt ska ju till läkaren också. ska vara på vårdcentralen kl 8..

Måste undersöka mina knän. allvarligt, men nu måste jag sluta ska ner och duscha och typ softa någon timme     

Ovido - Quiz & Flashcards