Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 15 augusti 2010 14:36

Hej, idag har vi varit i skärholmen igen   Och jag vi va där och klaga.. Hon började bara att skylla ifrån sig, självklart. Men aja skit happens! Men det betyder inte att jag kommit överdet   Men bortsätt från det så har jag köpt två nya plagg.


En skinjacka 499;-

  


En vit lång ärmadtröja med öppen rygg 149:-

  

Av Pauline Johansson - 15 augusti 2010 10:31

Hej, godmorgon !

Nu är jag hemma och är super arg mitt hår ser förjävligt ut och vi ska tillbaka till frisören och klaga om ni skulle se mig skulle ni fatta och jag skojjar inte jag bad henne klippa max 1 cm. MAX !  *buhuhu*   Hon var säkert nybörjare ! Asså.. längsfram klippte hon typ minst 15 cm om inte mer    Vad ska man säga att man vill ha pengarna till baka ? 220 kronor för något som blev helt missbildat !? är det ens.. Ää.. men vad ska man säga ? är det rätt att jag går dit ?

Av Pauline Johansson - 14 augusti 2010 21:10

Gó kväll, haha.. Hej, idag har vi varit i ishallen hela kvällen och är verkligen helt slut men kvällen tar inte slut nu vi ska sova hemma hos Vanessa och David och då kommer vi ju absolut somna tidigt haha    Jag är fortfarande as sur på den där j*vla frisören ! Gud jag så himla arg ! jag var jätte nörjd med mitt hår jag skulle haldrig ha gjort något   Jag ville ju lixom bara klippa max 1 cm av topparna men istället får man en ny frisyr ! *snyft*

Men jag skriver inget mer idag, så skriver mer imorgon   

Av Pauline Johansson - 14 augusti 2010 13:45

Hej, imorse åkte vi till skärholmen c för att vi skulle göra några ärenden och då träffade vi daniels mormor    Och helt plötsligt började det tjuta as högt och alla bara lixom kollade sig om kring.. Och sen sa en röst i högtalarna: VIKTIGT MEDELANDE, VIKTIGT MEDELANDE. BRAND HAR UTLÖST I BYGGNADEN, UTRYM GENAST BYGGNADEN. ANVÄND EJ HISSARNA ! TJUT ! Och så höll det på 40 minuter kanske.

Det var vissa som fick panik och började springa men jag tror inte att det var så farligt faktist men en sak som var "farligt" var att jag klippte håret.. Japp och hon frågade vad jag ville göra med håret och hur mycket hon skulle klippa osv. Jag svarade att jag bara skulle klippa topparna och att hon max fick klipp 1 cm! Och när hon var klar hade hon gjort precis tvärt i mot ! Hon hade typ klippt as kort fram + att när hon var klar sa hon att hon hade klippt 3,5 cm !    Friörer borde fråga först jag sa ju max 1 cm ! Gissa om jag blev förbannad !    Iaf så ska jag och Denina sova hemma hos Vanessa och David idag så det är iallafall en roligare sak än att frisöran klipper av allt dit hår ! *suck*

Men nu ska jag lajja lite så skriver mer senare   

Av Pauline Johansson - 14 augusti 2010 10:29


Låtar jag ska ladda ner:

STROMAE - ALORS ON DANSE

Eminem ft Rihanna - love the way you lie


Av Pauline Johansson - 13 augusti 2010 13:59

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko !   

  




Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2010 17:43

Tjennna! Börjar bli riktigt taggad nu inför ridningen har ju en ny grupp och så !

Lite nervös men det blir väl folk man känner ? Hoppas jag får henne (shy asså) ockej ska inte tråka ut er med med det   


Jag och Jordan för ett tag sedan    

  

Av Pauline Johansson - 12 augusti 2010 15:39

Hej, jag skrev ett inlägg imorse men det värkar inte ha hamnat på bloggen ? Har aldrig hänt förut men hoppas det bara var en egång grej.. Men iaf så ska jag rida idag och det har jag inte gjort på hela sommaren så det ska bli skojj, hihi  

Och idag vaknade jag åtta onödigt tidigt vad ska man göra för att börja "vända" dyngnen igen..? Ska bäretta mer om igår. Sverige vann! 3-0    Det var as häftigt! Coolt vi satt jätte nära eller nja inte långt bort iallafall, haha, men jag fattar inte varför det ser längre ut ifrån i kameran än i verklig heten stör mig otroligt mkt, menmen. Har en massa bilder men lägger bara ut en eftersom att det tar sån tid att ladda upp   Men på bilden har dom precis börjat att värma upp och han längst fram markerat i rött är lagkaptenen alltså Zlatan, han håller uppvärmningen   


Det värkar inte som om bilden fungerar att ladda upp?konstigt!

 

Det är så coolt att det blev mål på lite mindre än fyra minuter !

Skriver mer ikväll pusspuss  

Ovido - Quiz & Flashcards