Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2010 17:18

Hejsan hoppsan !

Jag mamma och nina drog in till södertälje en timme drygt.

så för mig blev det en mini  shopping ;)

  

Linne från H&M 129;-

Hand cream från Åhlens 45 ;-

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2010 13:06

Tjena nu har jag fått veta vad vi skullle göra idag, jag visste ju att vi skulle se pöå matchen men inte att det skulle vara idag   Men jag ska iallafall iväg med fotbollslaget och kolla på min första landskamp ! Ska bli super spänande    Det kommar vara Svergie- scottland som kommer att mötas, är det någon som vet om scottland är bra man vill ju att sverige ska vinna och det vore kul att de vinner första matchen man kollar på ? eller ? Hehe men nu ska jag fortsätta med det jag höll på mig pussar ! 

Av Pauline Johansson - 11 augusti 2010 11:01

God morgon, idag har vi inga direkta planer och har inte gjort något sen jag vaknade och därför kan jag inte bäretta något särskilt nu men det kommer, vänta bara   


Av Pauline Johansson - 10 augusti 2010 21:03

hejsan, har inte varit hemma idag alls så har inte hunnit blogga det minsta men nu har jag tid. Idag fick jag ett sms av vanessa och hon undrade om jag ville med till ung08  

Så där har jag varit nästan hela dagen eller nja i stan iallafall   Jag åt sushi till lunch gud vad gott i lovit    Sen följde Vanimed hem vi åt en super trevlig middag med 2 gäster    Kommer säkert blogga något inlägg till men det blir då puss puss   

Av Pauline Johansson - 9 augusti 2010 21:05

Hej, har inte bloggat idag mer än det här inlägget eftersomm att jag har varit ute hela dagen   Gissa vad vi har gjort vi har varit på model house och gått ute på stan (a) Och så träffade jag Emelie när jag var ute men mamma och nina på stan japp, vi började prata så mamma och denina gick i förväg mot bikbok när jag pratade med Emelie. men när vi stod där kom det fram ett par killar 17-18 Kanske dom såg ut att vara ryssar eller något? De pratade inte svenska men de kom och frågade en sak :

Dom: c-can we take (han pekar samtigt på sin kamra och sina ögon) a-a picture with you? Emelie: NO !? aa dom var as skumma och mamma hade gott för typ en minut sen, hehe   Skummisar men nu ska jag fråga om vad ni tycker om min "nya" blogg ?

svara genom att komentera ! Tack   


Bilden jag blev mest nöjd med:

  

Av Pauline Johansson - 8 augusti 2010 14:26

 

JAG SMÄLTER !

 

 

Han är bara förjävla snygg !

Av Pauline Johansson - 8 augusti 2010 10:22

Godmorgon, jag vaknade för typ en 45 minuter sen. Jag läste lite och ni sitter jag här.

Idag ska vi ha som en liten "kräftskiva" hemma   *mums* !


och imorgon ska jag mamma och denina till modelhouse, ska bli spännande lägger väl utnågon bild när jag kommer hem    Men nu ska jag gå och äta frukost..

Jag och denina sprinnger i en myr   

Av Pauline Johansson - 2 augusti 2010 13:21

Heej du !

Tänkte bara bäretta att bloggsvar har blivit hackade och det är därför jag inte kan svara på era frågor men ska svara på frågorna så fort det fungerar igen   


Det blir avfärd om typ en en och en halv timme. Ska bli skiit ruuligt, haha   

Men nu måste jag gå och packa ned ett täcke så pussar så skriver jag om jag har tur ikväll   

Ovido - Quiz & Flashcards