Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline Johansson - 2 augusti 2010 11:15

God morgon ! Jag har uppdaterat dåligt de sista dagarna eftersom att jag inte haft tillgång till dator sådär jätte mycket, och kaske inte uppdaterar något alls undertiden vi  är i sälen men ni måste förlåta mig.. Jag håller iallafall och packar just nu och måste gå ut till förådet för att hämta alla fiske grejer som vi ska ha med oss  

Jugge kommer och hämtar oss typ 3 tror jag, så jag har gott om tid på mig att göra klart allt vi behöver   jag och nina åker bara med jörgen och Vera, ska bli kul men tror inte vi kommer sova jätte mycket om jag ska vara ärlig.


UNDRAR:

  




Av Pauline Johansson - 2 augusti 2010 11:11

  


Och här får ni en bild på en vuxen   


  

Av Pauline Johansson - 1 augusti 2010 14:18

Hej ! Jag har laddat ner photoshop i 30 dagar för att testa och har lekt lite med en bild på mig jag har haft det typ 4 dagar nu och funderar på att köpa det    Här är en bild jag gjorde nyss, vad tycks ?


FÖRE:

 


EFTER:

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards