Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline Johansson - 25 september 2010 19:54

Hej, har prcis kommit hem från en ddag av fullrulle.. Jobbigt men kul. Är helt trött *suck*

Men nu blir det soffan och en ben&jerrys som jäller vad ska ni göra ?

  

Av Pauline Johansson - 25 september 2010 11:25

Hej blev dåligt med uppdateringar igår så jag tänkte att jag skulle gott göra er med bilder från vårt middags-fix. Då vi lagade hemma gjord sushi   

  En klassiker till Denina som inte åt sushi..   Deninas mästerverk, man kan ju laga sushi även fast man inte äter eller ?

 Jennifer i fullgång men laxbitarna

Läskig min av rebecca (Y)  

  

Nina med sina jätte goda rullar !

Av Pauline Johansson - 24 september 2010 07:35

Hej, ska alldeles strax gå till skolan 10 minuter ungefär. Yes (Y) Men igår bloggade inte jag efter ridningen eftersom att jag inte hann. Så tänkte blogga nu istället. JAg red maja vi hoppade och det gick jätte bra, favoriten. Kunde inte gått bättre kännde jag. Idag hinner jag inte blogga efter sokolan eftersom att jag åker direkt till stallet. Men ideg blir det annorlunda, jo Rebecca ska med. Hoppas jag får en bra häst ingen slö eller ja.. Men nu måste jag sluta, pussisar ♥

Av Pauline Johansson - 23 september 2010 15:52

Så här ser jag ut på ett ungäfär när jag rider 

  

Av Pauline Johansson - 23 september 2010 15:08

Är på bra humör, jag har bästemt mig att börja leva med mittbena    Fortfarande lite ovan men vänjer mig nog snart. KOm hem från skolan ca 8 minuter sen eller så. En bra dag har det varit och den fortsätter väl så antar jag om ingen har döt eller ja, ni förstår vad jag menar. Pappa kommer och hämtar mig klockan 4 då vi ska iväg och rida. Kommer hem ca 8 så bloggar någon gång då, vad säger ni? Låter det som en bra ide? ♥

Jag hoppas det. Och här kommer tre bilder på mig med min nya frisyr   

      

Sexiga va, höhö, men ni vänjer er snart ♥

Av Pauline Johansson - 23 september 2010 08:07

  

  

Av Pauline Johansson - 22 september 2010 14:31

Hej kom hem ifrån skolan för typ en kvart sen, vi ska åka iväg hem till mormor och äta. Mamma fyller ju år så att det ska bli så trevligt..


Idag har det varit en skojjsig dag. Men jennifer berättade om typ någon film där en galen man skulle göra en tusenfoting av ofrivilliga människor! Vissa hande huvuderna fast sydda i andras rumpor. De var fast sydda i kinderna och kune inte äta så att den längs fram åt och så bajade vidare i andras munar och så fortsatte alla att bajsa i varandras munnar! *spyr* Usch.. Tänk er att vara fast i någon annans rumpa och vara tvungen att äta deras skit! Blää mår illa.Men nu ska måla klart naglarna och och iväg till mormorish, pussar   

Av Pauline Johansson - 22 september 2010 07:32

God morgon ! Idag är jag på jätte bra humör. Dagen började bra då jag och denina smygit ner och sjungt för mamma med en massa fina paket, en ros och en jätte fin tårta! *ler* har precis ätit frukost och vänta på att plattången ska bli varm medans jag bloggar och tränar på orden till svenskan i dag. Jag har en kvarts sovmorgon, inte så mycket men.. Kl 8 ska jag träffa jennifer borta vid korsningen (a) hehe, och ni som undrar så fyller mamma år   Mmm, men nu måste jag springa och borsta nötterna. Om ni villl se tårtan är den på inlägget före (alltså under) det här    Pussilipussisar !

Ovido - Quiz & Flashcards