Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline Johansson - 15 september 2010 15:43

Hej, nu är man tillbaks från skolan,och jennifer var inte där ! Tråkigt men hon är ju sjuk vad ska man göra åt saken? Klä på dig ! Nej men.. Haha, tänkte berätta att min mormor är 72 år, och nu undrar säker varför jag tar upp det men jag vet inte om det var igår eller i förrigår men hon cyklade runt på gatorna i spanien och ser en liten pojke på 4 år som stod på vägen och är ett hårstrå nära på att dö/bli överkörd men

min mormor släger sig av från cykeln och kastar sig mot pojken rakt ut på vägen *ryser* Och kuffar undan pojken, men hon bryter dock två revben och skrapar upp ena sidan av kroppen   

Av Pauline Johansson - 15 september 2010 07:22

Hej, ber om ursäkt om min dåliga uppdatering igår ! Jag kunde inte använda datorn så att, aa... Det blev inga inlägg. Förlåt. Men idag är det en ny dag och jag ska blogga mera. Idag ser min dag ut så att jag går iskolan (normalt?) och efter skolan ska jag nina och pappa åka iväg till IKEA, stigbygeln, och HÖÖK (de två sista är rid-kläds affärer)   Jag tycker det låter bra. Men nu ska jag fortsätta "surfa på vågorna" av bloggar tills klockan blir så mkt som 07:40   

Så när jag kommmer hem ska jag föröka få dit ett inlägg till, Pussinussar !

Av Pauline Johansson - 13 september 2010 19:07

Men vem vill inte ha en sån ? Jag skulle inte tacka nej ! ♥

  

Av Pauline Johansson - 13 september 2010 18:29

  

  

(det ser ju självklart mycket bättre ut i verkligheten!)

Av Pauline Johansson - 13 september 2010 17:51

Tja ska äta nu och efter maten visar jag på ett ungefär hur jag tänkte gå på fotograferingen i skolan på torsdag. Och nu ska vi äta ost och skinkt paj samt kyckling soppa ! Yummi !

Av Pauline Johansson - 13 september 2010 17:26

Hej, Jag har inte bloggat eftersom att jennifer varit här.. Man måste vara lite social också   Men hon gick precis en minutn sen kanske.. Japp, kan inte koncentrera mig har så himla ont i huvudet    Inte kul men, idag har jag varit i skolan, normalt (a) Hehe, ooh skiit, mitt huvud. skriver mer senare tror jag.. Pussiluss !

Av Pauline Johansson - 13 september 2010 08:50

God morgon! Idag har jag ju sovmorgon (måndag) och då hinner jag ju blogga på morgonen, bra va ? Hehe, men nu väntar jag på jennifer, hon skulle komma typ 5 i   Så hon är nog här närsom helst. Jag ska iaf.. Hmm..? Det är så svårt att blogga på morgonen, för det finns inget att blogga om då.. Det har ju inte hänt något innan skolan börjar. Men en sak har jag och det är att jag, Amelie och Jennifer håller på att göra en affish (stavas) i skolan    Den är as ballish ! Haha, ska ta kort på den när vi är klara ska ni få se.. Oj nu måste jag sätta in sladden så att dataorn inte dör.. 

PUSSOCHHEJLEVERPASTEJ !


  

Skapa flashcards