Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline Johansson - 9 september 2010 17:42

Heej, ska iväg på ridningen om typ  20 minuter med mamma   Men först ville jag bara berätta att jag gjort en blogg där jag lägger ut bilder på förslag hur jag skulle kunna tänka mig bloggen för jag vill typ göra om den.. Hehe, men varje gång jag uppdaterar där skriver jag det här, på den här bloggen. Och ni röstar på eran favorit !


www.paau.bloggplatsen.se    


Av Pauline Johansson - 9 september 2010 15:26

Tjena kom hem från skolan föpr typ 25 minuter sen och har precis gjort i ordning en video jag spelade in från skolan idag ni måste bara kolla, hahaha, en vanlig skoldag!

KRIG ?

Av Pauline Johansson - 9 september 2010 08:09

Hej, nu sak jag alldeles strax sätta på mig skorna, jennifer är här och vi ska till SKOLAN    Men först så ska jag döda den där jävla myggan som biter mig hela tiden . Har tråkigt så jag lägger ut ett par random bilder från i morse   

      

Bjuder på dom, thihi   

Av Pauline Johansson - 8 september 2010 18:55

Hallå! Ni måste bara se hela videon okej..

Av Pauline Johansson - 8 september 2010 18:36

Men hallå där ! Hej, Jjau gick till dansen för ca tjugo minuter sen och efter det så åkte jag och denina snabbt till handlarn och lämnade tillbaks ett par skor mamma hade betällt. Men som inte satt något bra som hon ville/hade tänkt sig. Och när vi ändå var där frågade vi efter kläderna jag och denina hade beställt från onepice som skulle kommit i fredags men som inte har kommit än   Tråkigt. ää.. idag kommer idol igen, superduperfun ! Älskar't, haha.. Men jaja.. Skriver mer efter maten, pussisar !

Av Pauline Johansson - 8 september 2010 15:45

halooa, just nu sitter jag hemma hos Jennifer    Vi ahr precis ätit nudlar, och garvat lite ! Ni vill inte veta hur ont jag har i mina fötter ! Jag har gått med mina nya skor hela dagen *aoutch* Men det var värt det   Bloggar mer när jag kommer hem alltså runt halv sex typ, kram !

Av Pauline Johansson - 8 september 2010 08:03

Tjena ska ut genom dörren om 5 minuter för att möta.. *trumvirvlar* JENNIFER ! Hahaha, så hinner inte blogga mer men ville bara säga att jag har namsdag idag   

ALMA JAg har ju skrivit det med stora bokstäver i min rubrik, busigt va ? Heirå !

Ovido - Quiz & Flashcards