Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline Johansson - 7 september 2010 19:04

Nu var det länge sen men men äntligen börjar det igen ! IDOL, okej jag verkar vara västa tv-freaket men det låter värre en vad det ät.. Som tur är. Men är det någon mer en mig som ska se på idol !? Hehehe, desperat vafan, hehe *ghaa* Jaja det här blir troligen mitt sista inlägg idag, så pusilipuss !

Av Pauline Johansson - 7 september 2010 18:48

Tjena skrev ju för en stund sen att jag skulle hjälpa mamma med att ladda ner låtar, men det gick inge bra alls    Hennes dator är såå seg ! Ååh.. Japp ska göra ett nytt försök men först ska jag spela zebra tower ! Såklart *ler*


Shit glömmde att jag måste läsa på för engelska läxförhöret på frdag, tidigt ute I know men vill hellere bli klar förtidigt än försent.. *suck*

Heirå !

Av Pauline Johansson - 7 september 2010 17:20

Tja, Jjau gick precis hem.. Tråkigt men ska äta snart göra klart svenska läxan och hjälpa mamma ladda ner låtar, skojj    Hier far ni in bild pa Jennifet, hahahah   

Bästa humorn där (a) Läs hennes blogg vetja ! (länk)

  

Av Pauline Johansson - 7 september 2010 14:18

Vem väger 90 kg när man är 13 år lixom ? Funderar på att starta en tjockisdiet !

Vad tycker ni snälla komentera !!?

  

Jag bjuder på den här !

 

 

 

 

 

 

DRIV !

Av Pauline Johansson - 7 september 2010 14:08

Hej jag kom precis hem ifrån skolan och kan ni gissa vem som är med? hahaha.. Jjau !

Vanlig skoldag, men när jga kom hem hade jag fått två komentarer i mitt namn !? skummbananit ! Men japp.. Nu ska jag och Jennifer chilla tuuungt

  

Hahahaha, dålig humor !      Skriver mer sen..,


Av Pauline Johansson - 6 september 2010 19:00

Helloj, snart börjar "halv åtta hos mig" ! Längtar.. JAg har väntat jätte länge ! Men äntligen. Men först måste jag plugga vetja    Jag ska läsa tre kapitel typ, aja.. Vi läser en gemensam bok i klassen son heter "prinsessan och mördaren" den är faktist helt okej. Det är en deckare, vi har däckar "tema" i skolan eller ja typ. Men nu måste jag börja läsa pussar. ( så här ser bokens framsida ut )

    

Av Pauline Johansson - 6 september 2010 18:46

VAD TYCKER NI ??

Av Pauline Johansson - 6 september 2010 18:30

...KOMENTERAR NI INTE ?

 

JAG HAR "JÄTTE" MÅNGA

 

BESÖKARE MEN FÅR TYP EN

 

KOMENTAR OM VECKAN !   

 

SÅ JOBBIGT KAN DET INTE

 

VARA ATT SKRIVA EN

 

NUTTEPUTTE KOMENTAR ?

 

SNÄLLA KOMENTERA ????

Ovido - Quiz & Flashcards