Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline Johansson - 6 september 2010 18:06

 Tjoo! Hehehej.. Idag har jag (såklart) har Jennifer varit här    Har ett nytt spel man ska knarka järnet på, på facebook om någon undrar. Det heter Zebra Tower och är typ som doodle jump om det är någon som vet vad det är   Men det här är en bild på Zebra Tower ! Och om ni undrar så visade Jennifer det här spelet för mig idag !

  

As kul ! Ni borde testa.. Men nu ska jag spela vidare, pusspårumpan !

Av Pauline Johansson - 6 september 2010 08:56

Helo   Nu blir det snart möta upp jennifer och gå till skolan like always    Men först måste jag göra mig iordning och äta frukost. Har sovmorgon till 9:25 ! Skönt varje måndag. Här bjuder jag på en bild !

  

Hahaha fan vad sexi !    

Skriver mer efter skolan.. pussssssar !

Av Pauline Johansson - 5 september 2010 18:25

Hellu, idag har vi åkt runt med pappa och köpt små grwjer som t.ex en dusch slang   

Såg att jag fått en komentar av cassandra där det stod att de har stängt ner scorett för att bygga om eller något sångt men då har man ju tur att man har en sån snäll mamma som åker och köper skorna på ett annat ställe !   

  


HISS ELLER DISS ?     

Av Pauline Johansson - 5 september 2010 12:28

           

  1.                                              2. 


Av Pauline Johansson - 5 september 2010 11:51

Godmorgon !

Idag blir det.. Asså jag har ingen lust att blogga nu så jag skriver antagligen mer senare.. Men måste bara fråga om någon sett ett pogram på 3an som heter

"Top dog USA" ?¨Det tog precis slut men det var en tjej som.. jag stör mig så otroligt mycket på ! Hon klädde på huden kläder. Och för att hon åkte ut sa hon: Jag rakade av henne håret på kroppen för att jag trodde vi skulle simma här, Men för att hon inte skulle bli solbränd satte jag på henne pärlor på huvudet och den här söta klänningen !

OMG! Så j*vla puckad.. + att de var inom hus! åhh.. Japp det vara bara det jag ville säga puss..

Av Pauline Johansson - 4 september 2010 19:31

Tjena! Idag så har det varit fullrulle hela dagen, vi har varit på landet hela dagen   

(om det var någon som vick ett sms som inte liknade mig så var det min kusin..) Hehe.. Jag vet att han skickade/smsade med david och vanessa   Vi var oxå i hanninge centrum (tror det heter så) och åt på tacobar, mamma va faktist också med, ruuligt   

Vi letade också efter scorett men det fanns inte där.., men när vi var på farfas 70ås fest ringede hon och sa att hon hade fixat skorna, jippie !!

Så här ser dom ut   

499;- på scorett   

Av Pauline Johansson - 3 september 2010 19:13

Hej, har inte bloggat igår eller idag och det är för att jag inte kunnat logga in på bloggplatsen? Super skumt.. Men bilderna från vandringen lägger jag ut senast på söndag för att nu är våra comviq internet inte hel snabba menmen.., vandringen var rolig, knäna gjorde ont men Bojan tejpade mina knän och så kändes det bättre   

Men nu ska jag duscha och kolla på film, så pusspuss..

Av Pauline Johansson - 1 september 2010 21:43

God natt alla söta läsare! Nu är jag supertrött och ska alldeles strax bädda ner mig

Imorgon är det vandring så jah jennifer, och några killar ska hjälpa Bojan och Zenita att  bära korv, hihi.. Ska ta några bilder så ni får se! Men nu ska jag gå och lägga mig, kyssar !   

Skapa flashcards