Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Någon som är sugen på skaffa sköldpadda?

Av Pauline Johansson - 11 oktober 2010 18:33

HEJ !

Jag har ett erbjudande som jag hoppas att du/ni tar? Jag och min syrra har en sköldpadda var och dem två behöver ett nytt hem.  Obs! Sköldpaddorna kan ej bo tillsammans.

Den ena heter skalman och är fyra år. Han har alltid nåt på gång och är gärna utanför aquariumet ett tag, men inte för länge.

Den andra heter skrållan och är tre år. Skrållan är en skön lite sköldpadda som gillar att sola. Ni får allt för 50:- då följer stenar,dekorations sten. solsten, kalk, pump, UV lampa och sol lampa. Jag tror att jag fick med allt nu? Om ni /du är intresserade så kan ni ringa 0704241514 eller skicka ett mejl till pauline-johansson@hotmail.com (mejla för snabbare svar)



De ska matas vart tredje dag. Helst på kvällen. I en bytta inte i aquariumet annars blir det så smutsigt (a)

Man ska göra rent aquariumet en gång i månaden.

Klappa dem nån gång ibland.

Och göra rent pumpen (jätte viktigt)!


Det bara låter som mycket jobb men det är inte så mycket.

Ett bra djur om man är pälsalergiker.


Skalman är grön,brun.

Skrållan är svart lite brun aktig.



Här kommer en bild på Skalman  

  


Och här kommer en bild på min älskade Skrållan.

  


Hoppas att ni gillar dem? Kan ej bo tillsammans! Går att köpa sepparat.


Här får ni tag på mig om ni är intresserade 070-424 15 14  eller mejla mig till pauline-johansson@hotmail.com

 

 
 
Lina

Lina

11 oktober 2010 18:47

Vilka fina, jags kulle vilja ha en sköldpadda men jag har redan djur ;)
Dom va värkligen jätte gulliga

http://linaagnas.bloggplatsen.se

 
denina

denina

12 oktober 2010 14:35

Poop snatta mitt inlägg? :P,hahaha :D

http://www.fruktkungen.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

12 oktober 2010 15:35

haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Skapa flashcards